יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

איפור כלות- ליום המיוחד של חייך


איפור כלות הוא איפור אותו עושות הכלות ביום היחיד והמיוחד של חייהן. הכלות מתרגשות ביום החתונה והמקום שנותן להן שירות של איפור כלות לוקח חלק מהיום המיוחד ועוזר לו להיות מיוחד עוד יותר. כל כלה רוצה שביום החתונה שלה היא תקבל מנותני השירות השונים יחס יוצא דופן, תרגיש כי מקשיבים לה ולצרכים שלה וכל כלה רוצה להיראות במיטבה ביום החתונה המיוחד שלה.

יחס יוצא דופן
נכון להגיד כי איפור כלות הוא יותר מרק פעולת האיפור עצמה. הכלה מגיעה למכון האיפור ביום הכי מיוחד שלה והיא רוצה לקבל יחס יוצא דופן שיתאים ליום המיוחד שלה. הבחירה במקום בו תעברי את האיפור ביום החתונה שלך צריכה לעבור קודם כל באנשי המקצוע והיחס שלהם אלייך. אם את מקבלת את הרושם כי היחס שתקבלי במקום מתאים ללוות אותך ביום המיוחד, כנראה שזה בהחלט המקום בשבילך.




הקשבה
ביום החתונה שלך את צריכה שיהיה סביבך צוות קשוב. כשאת חושבת על איפור כלות את צריכה לחשוב לא רק איך תיראי בחתונה או בתמונות אלא גם האם האנשים מסביבך יכירו ברצונות שלך, יקשיבו לך ויממשו את החלום ביום החתונה שלך. מאפרת אשר יכולה להקשיב לרצונות שלך היא המאפרת שתרצי שתלווה אותך ביום החתונה.

מראה
בסופו של דבר כל כלה רוצה להיראות הכי מיוחדת ביום החתונה שלה וכאת ניגשת לבחון למי לגשת כדי לעשות איפור כלות תרצי לבחון את העבודות הקודמות וגם את היחס. את יכולה להתייעץ עם המקום אשר מבצע את האיפור ואפילו לעשות איפור ניסיון מראש על מנת לוודא כי את מקבלת את האיפור שהכי מתאים לאוי שלך ואת מרגישה איתו בנוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה