יום חמישי, 23 באוקטובר 2014

ליטיגציה מסחרית



ליטיגציה מסחרית

ליטיגציה היא הדיינות ואם אתם זקוקים לייצוג בבית משפט, מומלץ מאד שתבחרו לכם עו"ד אשר מתמחה בתחום הליטיגציה. תפקידו של עו"ד אשר מבצע את ההדינות היא לא רק להכיר את החוק אלא גם להיות כריזמטי ובעל כושר שכנוע גבוה. אם הגעתם למצב בו אתם צריכים להגיע לבית המשפט סביב נושא מסחרי כמו למשל במקרה של פירוק שותפות, אי הסכמה עם ספקים או פגיעה בסימני המסחר שלכם, רצוי מאד שתמצאו לעצמכם עו"ד שיש לו יכולת לבצע ליטיגציה מסחרית. על עו"ד להיות מנוסה בתחום המסחר, כריזמטי ורצוי מאד שהוא יוכל לעבוד בשיתוף פעולה עם עורך הדין הקיים שלכם, אם יש לכם כזה.



ניסיון

אם הגעתם למצב בו אתם מחפשים עו"ד המתמחה בתחום ליטיגציה מסחרית, ניתן לשער שתרצו לעבוד עם עו"ד בעל ניסיון. אל תתביישו ובקשו לדעת על אלו מקרים הוא כבר עבד ואלו תוצאות הוא הצליח להשיג עבור הלקוחות שלו עד כה. יכול להיות שמסביבכם היו עוד מכרים שהשתמשו בשירות כל עו"ד המומחה בתחום ליטיגציה מסחרית ואז הם יוכלו לחוות את דעתם לפני שתחליטו מה דעתכם על עורך הדין.


כריזמה

לא כולם אוהבים שיש מולם עו"ד מלא כריזמה, אך עבור הדיינות בבית המשפט תכונה זו היא הכרחית. עו"ד המתמחה בתחום ליטיגציה מסחרית צריך לעשות עליכם רושם טוב, להוציא מכם את התשובות לשאלות החשובות ואם הוא הצליח להפעיל עליכם את הכריזמה שלו יכול מאד להיות שהוא יפעיל אותה גם בתוך כותלי בית המשפט.


שיתוף פעולה

במידה ויש לכם עו"ד אשר מטפל בתחום המסחרי שלכם אך הוא אינו מבצע ליטיגציה מסחרית חשוב שתמצאו עו"ד אחד אשר יוכל לשתף איתו פעולה כך שהם יעבדו לטובתכם יחד כצוות.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה