יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

סיורים בברצלונה



ברצלונה היא עיר יפיפיה ושופעת פרטי אמנות. כאשר מגיעים לבצרלונה מגלים במהרה שיש בה המון מה לראות ולא חייבים להיכנס לתוך מוזיאון או מקום תיירותי כדי להנות ממנה. על מנת להנות מהעיר לעיתים כל שיש לעשות הוא ללכת בה ואם רוצים להבין מה רואים ומאיזו תקופה כל מבנה, מומלץ להצטרף אל סיורים בברצלונה אשר מועברים על ידי מדריכים מקצועיים ומנוסים שמכירים את המקומות המוכרים והפחות מוכרים ש להעיר.

מדריך מקצועי
סיורים בברצלונה מועברים על ידי מדריך מקצועי אשר מכיר את ההיסטוריה של העיר ואת הרקע האמנותי שלה. ברצלונה מושפעת מפיקאסו, דאלי והאדריכל גאודי והשפעה זו באה לידי ביטוי בבניינים עצמם. סיורים בברצלונה אשר מועברים על ידי מדריך מקצועי מעצימים את הביקור בעיר והופכים כל צעד למרגש ומיוחד הרבה יותר מטיול רגלי לבד.




להכיר כל פינה
בברצלונה ניתן לטייל לבד, זוהי עיר נוחה מאד, יש בה תחבורה ציבורים שקל להסתדר איתה והאנשים בה חביבים למטיילים. עם זאת, סיורים בברצלונה אינם רק הליכה ברחובותיה אלא מעבירים את המטייילים לאורך ההסיטוריה שלה והופכים את חווית העיר לחלק שניתן לדמיין אותו ממש. המדריכים בסיורים מכירים את ברצלונה לאורכה ולרוחבה, מכירים את ההיסטוריה ואת האמנות שלה וישמחו לספר על כך לכל מי שמצטרף לסיור.

המדריך עומד לרשותך
כאשר מצטרפים אל אחד מן הסיורים נהנים ממדריך אשר ישמח לענות על שאלות ולתת מהידע שלו. סיורים בברצלונה עם מדריך מאפשרים למטיילים לקבל הרבה יותר מידע על העיר ותוך כדי גם לשמוע סיפורים אישיים מפי מקומיים, סיפורים שעוברים בין הדורות או סיפורים שמחברים את המטיילים לתרבות ביום יומית המקומית. לאורך כל הסיור המדריך עומד לרשות המטיילים כדי לענות על כל שאלה שבדרך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה