יום שישי, 16 בינואר 2015

משקפי פראדה



היוקרה של משקפי פראדה לצד השימושיות
כל מי ששומע את הביטוי משקפי פראדה מיד חשוב בראש על משקפי יוקרה ייחודיים. אכן, אין ספק כי משקפי פראדה עשו שינוי של ממש בשוק משקפי השמש. פראדה היה אחד מבתי אופנת העל הראשונים שהחליט להיכנס לשוק הפשוט והיומיומי לכאורה של משקפי השמש. עד שפראדה נכנסו לתחום בשנות ה90, משקפי השמש היו פריט מאד שימושי ,אבל לא בהכרח אופנתי. ברגע שפראדה נכנסו לתחום - כמובן שהדברים החלו להיראות אחרת, והיום משקפי פראדה הם מותג בפני עצמם, והם נחשקים מאד ע"י גברים ונשים כאחד.



יוקרתי - אבל במחירים נוחים
אחת הסיבות לפופולריות של משקפי פראדה נעוצה דווקא במחיר שלהם .אין ספק שהם עשו שינוי במחירים, אבל באופן מפתיע, כמעט כל אחד יכול להרשות לעצמו כיום זוג של משקפי פראדה. איך זה אפשרי בעצם? גם בשוק משקפי השמש, החליטו בפראדה שהמחירים שלהם אמנם יהיו רווחיים, אבל לא אסטרונומיים. כך בישראל, אתם תוכלו למצוא זוגות של משקפי פראדה בסכומים נוחים מאד שנעים בין 500 ל1,000 ש"ח בלבד. כשחושבים על כך שמדובר על משקפיים של מותג-על בעולם האופנה, שהבגדים שלו נמכרים באלפי ואף עשרות אלפי שקלים - מבינים שדווקא משקפי השמש של מותג חזק זה, נמכרים במחירים נוחים ונמוכים הרבה יותר - שמאפשרים לכם להיות הבעלים של אקססורי יוקרתי במיוחד.

חדורים פנימה לתוך השוק
הרעיון העסקי שהוביל את פראדה הוא פשוט: משקפי פראדה הם מבחינת החברה, האפשרות שלה להגיע לקהל רחב ככל האפשר. נכון שבתור מותג על הם פונים כביכול רק לשכבה העשירה ביותר, אבל כשמדובר על ליין המשקפיים שלהם - הם רוצים להגיע לקהל הרחב ביותר האפשרי, והדבר מאפשר ליותר ויותר אנשים לקחת חלק בעולם הייחודי של פראדה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה