יום שישי, 16 בינואר 2015

ניכיון צ'קים חוזרים



בשירות ניכיון צ'קים חוזרים עובדים בשבילכם
כשאתם מקבלים צ'ק והוא חוזר מהבנק, אתם מבינים שאתם נמצאים בבעיה. אתם מעתה צריכים ממש לרדוף בעצמכם אחרי מי שרשם את הצ'ק, כמעט להתחנן שיסדיר את הנושא, ואחרת - אתם צריכים להתחיל בתהליכי הוצאה לפועל נגדו, ולאנשים חסרי ניסיון, זהו תהליך ארוך ומתיש, ורבים אף מוותרים לחלוטין על הצ'ק החוזר. לעומת זאת, אם אתם פונים מלכתחילה לשירות של ניכיון צ'קים חוזרים אתם חסוכים לעצמכם לא מעט זמן ומאמץ! מה כולל השירות של ניכיון צ'קים חוזרים וכיצד הוא מסייע לכם?

שאחרים יגבו עבורכם
השירות של ניכיון צ'קים חוזרים הוא פשוט למדי להבנה. כמו בכל עסק של ניכיון צ'קים, גם במקרה של ניכיון צ'קים חוזרים, אתם מקבלים את הסכום שרשום על הצ'ק תמורת עמלה מסוימת. אנשי המקצוע בעסק, שהם מומחים בתהליך הגבייה, עושים כמובן את כל הצעדים, כדי שהצ'ק ייפדה בסופו של דבר. מאחר שמדובר על אנשי מקצוע מנוסים, הם גם לא נרתעים מפניה להוצאה לפועל כמה שיותר מהר, כדי שגורמי ההוצאה לפועל יתחילו בשורה של צעדים מגבילים על מי שרשם את הצ'ק הדחוי. כך, בית העסק של ניכיון צ'קים חוזרים הופך את רושם הצ'ק לאדם שלא יכול לעזוב את הארץ, לא יכול להחזיק ברישיון נהיגה, חשבון הבנק שלו מוגבל ובקיצור - הוא יהיה בבעיה. רבים מהאנשים שרשמו צ'ק שחזר, יעשו באותו רגע הכל כדי שהצ'ק ירשם מחדש והסכום יועבר במלואו - רק בכדי שלא יינקטו נגדם הליכי הוצאה לפועל.



ואם ההוצאה לפועל יוצאת לדרך?
אם לאותו אדם באמת אין נכסים, הרי שבזכות העבודה החרוצה של העסק של ניכיון צ'קים חוזרים, אותו אדם יוכרז כמוגבל ופושט רגל, ונכסיו יחולקו כמובן בין בעלי החוב - וכך גם חברת הניכוי מקבלת את שכרה משום שהיא הופכת לבעלת חוב לכל דבר, ואתם כמובן, תקבלו את מלוא הסכום שהגיע לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה