יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

עורך דין ביטוח חיים



ביטוח חיים הוא ביטוח אשר נועד להבטיח את העתיד הכלכלי של המבוטח במקרה שהוא נפגע בדרך זו או אחרת ומאבד את היכולת לכלכל את עצמו (לחלוטין או באופן חלקי). כל מי שעושה ביטוח חיים יוצא מנקודת ההנחה שהוא לא באמת ישתמש בו אך רוצה לדעת שאם יהיה לו צורך להשתמש בו, הוא יוכל לשמור על רמת החיים הראויה ולכלכל את עצמו ואת משפחתו. עם זאת, גם אנשים אשר נפגעו או נפצעו בסיטואציות שונות וצריכים להפעיל את הביטוח לא תמיד מקבלים את כל מה ששילמו עליו או מגיעים למצב שהם חושבים שבאפשרותם לקבל יותר כספים מהמוצע להם ולשם כך הם יכולים לשכור את שירותיו של עורך דין ביטוח חיים.

המומחיות של עורך הדין
כל אחד היום יכול להכיר עורך דין בסביבה שלו וכל אחד יכול לשמוע על עורך דין שנמצא בסביבה. אבל, לא כל עורך דין יכול לטפל בבעיות שנוגעות בפציעות, פגיעות ונכויות ובמקרים אלו יש לפנות אל עורך דין ביטוח חיים שהמומחיות שלו היא בתחום זה באופן ספציפי.




בחירת עורך דין מתאים
כדי לקבל את סכום הכסף הנדרש מהביטוח (סכום שכמובן תואם את הפוליסה והתנאים שנקבעו) לפעמים יש צורך בפניה אל עורך דין ביטוח חיים. עורך דין שכזה יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה בתביעה מול הביטוח לבין הסתפקות במועט ולכן יש לבחון את הקריטריונים הבאים לפני שיוצאים לדרך עם עורך הדין:

·         יש לבחון את הניסיון של עורך הדין במקרים דומים במקרה האישי ולבדוק לאלו תוצאות עורך הדין הצליח להגיע.
·         יש להתרשם מהפגישה הראשונה עם עורך הדין ומהצורה בה הוא רואה את התיק ואת התהליך לקבל את התשלומים השונים מהביטוח (וגם את גובה התשלומים שהוא חושב שיתקבלו).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה