יום שלישי, 28 ביולי 2015

מבחן TOEFL –טיפים לנבחן

הדבר החשוב ביותר בהכנה עבור מבחן TOEFL הינו התרגול היומיומי והשוטף של המיומנויות השונות בשפה האנגלית. אתר מבחן הטופל הרשמי מציע לנבחנים לתרגל כתיבה וקריאה באנגלית באופן יומיומי באמצעות כתיבת אימיילים או יומן וממליץ לקרוא מגזינים, עיתונים, ספרים ואתרי אינטרנט באופן שוטף במהלך תקופת הלימוד. כמו כן ממליץ האתר להאזין לכמה שיותר תכנים באנגלית. חשיפה זו לשפה תרחיב את אוצר המילים כמו גם את הדיוק בהגיית המילים השונות בשפה האנגלית. הכנה טובה לשלב הדיבור הינה תרגול רב ואימון עם אנשים שונים הדוברים את השפה.

טיפים ליום המבחן 

ליום המבחן יש להצטייד בתעודה מזהה בתוקף, תמונה עדכנית ובאישור ההרשמה למבחן. יש לוודא שהשם על אישור ההרשמה תואם לשם המופיע בתעודה המזהה. מומלץ להגיע כחצי שעה לפני מועד במבחן. מומלץ להגיע בבגדים נוחים ובשכבות, על מנת להתסגל לטמפרטרה שתשרור בחדר, מבלי לסבול מחום או מקור. חצי השעה הראשונה של המבחן נועדה על מנת להתרגל למחשב דרכו נבחנים. מומלץ להצטייד בחטיף קל, כריך ושתיה להפסקה. בסיום המבחן תישאל האם ברצונך לבטל את תוצאות המבחן. מומלץ לא לעשות זאת, מאחר וגם אם תוצאת המבחן אינה מספקת, כספך לא יוחזר. בכל מקרה תוכל לחכות לתוצאות המבחן על מנת להחליט לאילו מוסדות לשלוח תוצאות אלו. חלק מהשאלות במבחן הינן שאלות דמה, עליהן לא יקבל הנבחן ציון.

כמה דברים נוספים שחשוב לדעת על מבחן TOEFL חלק ממוסדות הלימוד דורשים ציוני סף מסוימים לאחד מחלקי המבחן, כמו גם לציון המבחן הכללי. תוצאות המבחן תקפות לשנתיים. ניתן לגשת למבחן ה TOEFL ללא הגבלה, אך יש להמתין מספר ימים בין מבחן למבחן.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שמבחני אנגלית הם מאוד חשובים ולפי דעתי צריך לעשות אותם כמו שעושים פסיכומטרי לפי התחלת הלימודים. היום רוב הנושאים אשר לומדים דורשים אנגלית ברמה גבוהה ואם לא הלימודים אז אחר כך בעבודה דורשים רמת אנגלית גבוהה.
    כאשר התחלתי ללמוד הלכתי ועשיתי את מבחן הנהלת חשבונות סוג 1 ולאחר מכן המשכתי לסוג 2 חשבתי שאם הסתדרתי עם אנגלית עד אז אני אוכל להסתדר גם בעבודה.
    כאשר הגעתי למשרד ראיתי שכל המיילים באנגלית ומרבית העבודה מתבצעת באנגלית. כאשר המנהל שלי ראה שאני לא מסתדר הוא הציע לי ללכת לקורס TOEFL על חשבון החברה כדי שאני יוכל להסתדר עם האנגלית ולא ילמד משהו שהוא נטו לעבודה עצמה.
    אני חושב שהקורס נתן לי הרבה כלים להתמודד עם האנגלית במיילים בעבודה וגם עם רמת אנגלית קצת יותר גבוהה בחיים עצמם.

    השבמחק