יום שבת, 18 ביולי 2015

כל מה שצריך לדעת על יעוץ משכנתא



המטרה העיקרית של יעוץ משכנתא היא לעזור ללקוחות לבצע את ההחלטה החשובה ביותר בחייהם. מלבד העובדה שמשכנתא היא מטבע הדברים הלוואה של מאות אלפי שקלים, מדובר על צעד בעל השלכות דרמטיות. משכנתא משנה לחלוטין את הרכב ההכנסה והחסכונות של התא המשפחתי, היא משפיעה ישירות על ציבור המשקיעים ויש לה משמעות גם ביחס לאיכות החיים. בחירה נכונה במשכנתא מונעת הוצאות מיותרות ומבטיחה עמידה בקריטריונים המוגדרים על ידי הבנק. 



מלבד האמור לעיל, מה שצריך לדעת על יעוץ משכנתא קשור גם לבחירה בין מסלולים שונים. לא רבים בוחרים מסלול משכנתא תוך התייחסות לשיקולים הנכונים. ההבדלים בין מסלולי משכנתא גדולים מכפי שנהוג לחשוב. כל מסלול משכנתא צריך להיבחר על פי צרכי הלקוח, רמת ההכנסה שלו והצפי להחזר. בנוסף, יש הבדל בין משכנתא לרכישת דירה למגורים לבין משכנתא עבור רכישת דירה להשקעה. 

העלות של יעוץ משכנתא
שירותי יעוץ משכנתא ניתנים בתמורה לעמלה מסוימת הנקבעת מראש. ההוצאה על העמלה משתלמת בטווח הקצר והארוך, היות והיא חוסכת בהוצאות אחרות. במהלך נטילת משכנתא ורכישת דירה יש שורה ארוכה של הוצאות בהן אנו אמורים לשאת. העלות של שירותי הייעוץ היא חלק בלתי נפרד מההוצאות הללו, בעיקר כאשר בוחנים את האלטרנטיבות. אין סיבה לבחור לבד את מסלול המשכנתא או להתעלם מהזכויות הניתנות על ידי המדינה, הגופים הפרטיים והמוסדות הציבוריים. רק יעוץ מלא יספק ללקוח את המידע הרלוונטי ויעזור לו לקבל את ההחלטה הנכונה.

לסיכום, יעוץ משכנתא הוא שירות ייחודי הניתן עבור קהל יעד מגוון. באמצעות שירותי יעוץ ניתן להימנע מהוצאות מיותרות ולבחור היטב מסלול הלוואה. השירות כרוך בעמלה אך הוא משתלם בטווח הרחוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה