יום שבת, 18 ביולי 2015

משחקי מדע לכל הגילאים



אפשר לרכוש משחקי מדע בתור מתנה לכל הגילאים. מי שמחפש מתנה לילדים לדוגמא צריך לחשוב מחוץ לקופסא, ולנסות למצוא משחק שיכול להתחרות במסכי הטלוויזיה והמחשב. אחת הדרכים לעשות זאת היא להביא בתור מתנה משחק מאתגר וממכר שגם מפתח את יכולת החשיבה. המשחקים מפתיעים את הילדים בנושאים בהם הם נוגעים ובמבנה שלהם. משחקים מן הסוג הזה מאפשרים לילדים להביא לידי ביטוי את היכולות האישיות, אך במקביל הם גם גורמים להם לאתגר בטווח הקצר והארוך. זהו יתרון משמעותי המגלם את הערך המוסף של משחקי מדע כמתנה לילדים.

עוד אפשרות היא להביא את המשחקים בתור מתנה לקולגות. חברים למשרד ישמחו לקבל מתנה כזו ולשחק בה יחד עם המשפחה או אפילו במהלך העבודה. המתנה מומלצת עבור קבוצות עובדים והיא מתאימה לכל הגילאים. יש מגוון רחב של משחקים בתחומים שונים ותמיד ניתן למצוא את הפעילות המיוחדת ביותר. בנוסף, ניתן כמובן לרכוש את המשחקים בתור מתנה לבני משפחה, בני זוג והורים. 



משחקי מדע בגיל הזהב
רופאים ואנשי מקצוע ממליצים לבני גיל הזהב להשתתף בכמה שיותר משחקים המפתחים את החשיבה. משחקי מדע בהחלט עונים על ההגדרה הזו ולכן הם פופולאריים במוסדות דיור מוגן, בתי אבות ועוד. המשחקים מאפשרים לקשישים ולבני גיל הזהב להתנסות בפעילויות חדשות והם יוצרים עניין ואתגר. קל ללמוד את חוקי המשחק וניתן לבצע התאמות ושינויים בהתאם לטעם האישי. 

קהל היעד של משחקי מדע רחב מכפי שנהוג לחשוב. כל מה שצריך לעשות על מנת להשתמש בהם בתור מתנה הוא לבחור אדם קרוב ולאתר את המשחק המתאים עבורו. אפשר להגיע לחנויות ולקרוא את ההוראות על גבי האריזה כדי להבין במה המשחק עוסק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה