יום ראשון, 5 במרץ 2017

ארונות הזזה - פתרון נוח גם לדירות קטנות



בעיית הדיור פוגעת בכולנו אך גרמה לאנשים לחשוב על פתרונות יצירתיים. יש אנשים שמחליטים לחסוך במקום, כך שהם יוציאו מה שלא הכרחי מהדירה וכך הם יסתדרו. יש דיירים שדווקא בוחרים למצוא שיטות פחות נוחות כמו מיטה שיוצאת מתוך הארון או טלוויזיה שמונחת על שולחן האוכל. אז אם אתה סטודנט שמחפש פתרון נוח וחסכוני במקום, בעל דירה שמעוניין ליצור מראה גדול לחדרים או שאתה מסדר את החדר של הילדה ולא רוצה שיהיה חסר לה מקום לבגדים. אולי לא חשבת על ארונות הזזה שיעשו לך את החיים קלים הרבה יותר.




ארונות הזזה משנות את המונה
ארון הזזה זהו ארון שהדלת שלו מוזזת הצידה. אמנם נראה לכם שהפתרון הפשוט וההגיוני לא יפתור לכם את הבעיות אך אם תנסו תראו שהחוסר בדלתות משנה את פני התמונה. ארונות הזזה ישאירו לכם מקום רב יותר למיטה או לשאר הציוד כיוון שהוא לא צריך מקום כדי להיפתח, וגם לא תאבדו שטח מהחדר. ארונות הזזה הם גם פתרון לעיצוב מודרני יותר של הבית או החדר ותוכלו להשתמש בשטח הגדול שלו לתלייה של לוחות שנה, מראה או פוסטרים לקישוט.

מבחר שמחכה רק לכם
ארונות הזזה הולכים ותופסים חלק גדול יותר ויותר בבתים של כולנו. ארונות הזזה מגיעים במחר גדלים ומבחר עיצובים כדי להתאים אותם כמה שיותר ללקוח. כך תוכלו להתרשם מארונות הזזה שמתאימים גם לחדרים גדולים, או ארונות הזזה לילדים קטנים שאפילו לא יתפסו לכן קיר שלם. מי שעדיין מתעקש על העיצוב, יוכל להזמין ארון בהזמנה אישית וכך לקבוע את הסטייל שהוא רוצה להעניק לחדר. חשוב לזכור שארון הוא פריט הריהוט הכי גדול בחדר ולכן העיצוב שלו מקבל משמעות גדולה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה