יום ראשון, 5 במרץ 2017

טיול משפחות בפירנאים - טיול בטבע עבור כל המשפחה



חובבי טבע ואוהבי הטרקים פעמים רבות מתקשים לשלב את האהבה לטיולים מסוג זה לבין בילוי עבור כל המשפחה, טיול משפחות בפירנאים הוא בעצם השילוב המושלם בין הצרכים של המשפחה עם אהבה לטיולים בטבע. הפירנאים של ספרד מציעים לכם טיול בשמורות טבע מדהימות, עמקים, אגמים, מנזרים עתיקים, ועוד. כאשר גם מי שטייל הרבה בחייו יישאר המום אל מול יופיים של הנופים המדהימים שיש לספרד להציע.

טיול בטבע מתחיל בעיר
אם בחרתם בטיול משפחות בפירנאים סביר להניח שנקודת ההתחלה שלכם תהיה ברצלונה בה נוחתות רוב הטיסות, גם אם אתם בעניין רק של טבע אל תוותרו על העיר המדהימה הזאת וצאו את הרחובות השוקקים חיים שלה. תוכלו לשכור אותו כדי לנסוע אל הפירנאים כאדר הדרך עצמה עוצרת נשימה ביופייה. תוכלו לבחור לעצור באטרקציות תיירותיות מאוד כגון הר מנוסארט עליו ניצב מנזר מפורסם, עם תצפית עוצרת נשימה, מההר תוכלו לרדת במסלול הליכה לא קשה במיוחד וליהנות מטבע מרשים מאוד מסביבכם. תכננו מראש את מקומות הלינה כך תוכלו בקלות יותר לתכנן את המשך הטיול כך שתבקרו בכל המקומות המומלצים.



המקומות באסור לכם לפספס
כאמור ישנן כל מני מסלולים אך אם אתם נוחתים בברצלונה, הנקודה הראשונה מברצלונה הינה הר מנוסארט, לאחר מכן מומלץ להמשיך אל קניון אניסקלו וערוץ אורדסה. קניון הניסקלו מציע מסלולי הליכה, יפים ועוצרי נשימה לאורכם תיהנו מנחלים ואגמים, מקום מעולה לעצור לעשות מנוחה ואף לפיקניק.  תוכלו גם למצוא בפירנאים שמורות טבע כגון שמורת מלדטה, שמורת איגואסטורטס, שמורת איגואסטורטס, ועוד מקומות רבים ונפלאים עמקים, כנסיות עתיקות, ועיירות. תכננו את המסלול כך שתספיקו לראות כמה שיותר בפירנאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה