יום ראשון, 5 במרץ 2017

הכנה למבחן GMAT



כיצד להצליח במבחן ה GMAT
מבחן ה GMAT המלחיץ כולא אותנו תחת זמן מוקצב והשפה האנגלית לא מועילה להבנה שלנו גם אם אנחנו שולטים בה ברמה גבוהה. אנו שומעים על אנשים שקיבלו ציונים גבוהים במבחן זה ולא מבינים כיצד. איזה הכנה למבחן GMAT עברו אותם אנשים ומה עלינו לעשות כדי להצליח באותה המידה? ככל הנראה הם עברו אותה הכנה בדיוק כמוכם אך ההבדל הוא שהם הפנימו את כל הטיפים שניתנו להם. האנשים שמלמדים את הקורס יודעים על מה הם מדברים והדבר הכי חשוב וטוב שתוכלו לבצע במהלך קורה הכנה למבחן GMAT הוא להקשיב להם בעומק ולא לנסות לחשוב שהדרך שלכם טובה יותר.




נצלו את הזמן שיש לכם עד הסוף
מבחן ה GMAT הוא סיר לחץ אחד גדול. הזמן מקיף אותנו מכל הכיוונים ולכל שאלה אתם צריכים להקצות את מינימום הזמן שאתם יכולים להקדיש. יש נטייה לאנשים רבים למהר בסיום הפרקים או בשאלות שלגביהם הם חצויים. הטיפ הכי טוב שתוכלו לקבל בתור התחלה היא לנצל את הזמן עד הסוף. תעבדו עם סטופר, לא סתם זוהי ההמלצה הראשונה של כל קורס הכנה למבחן GMAT. אם יש לכם עודף זמן, חזרו לשאלות או התעכבו עליהן כדי לא לפגוע באחוזי ההצלחה שלכם מכל פרק.

הבנת החומר לא מספיקה
עצה נוספת שכדאי שתיקחו לתשומת לבכם היא הפנמת העובדה שהצלחה במבחן ה GMATלא קשורה בהבנת החומר אלא ביכולת שלכם לפתור כמות אדירה של שאלות בפרק זמן קצר ללא הפסקות. אתם יכולים להיות אלופים במתמטיקה ולדבר אנגלית כשפת אם אך הכנה למבחן GMAT בצורה היעילה ביותר היא תרגול מאסיבי גם כאשר אתם מרגישים שאתם שולטים בכל התחומים. רק תרגול יתרגל את המוח שלכם לפענח את התשובות תוך פחות מדקה, כולל תרגול של כתיבת חיבור וחזרה על אוצר המלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה