יום שבת, 3 בדצמבר 2016

הלוואות לרכבים


הלוואות לרכבים חדשים מבוקשות מאוד על ידי המוני אנשים שכל רצונם הוא רכב חדש וטוב שיהיה לשירותם בעבודה או בחיי משפחה. זוהי משאת נפשם של כול הפונים לגופים המלווים את הסכום הנדרש.

טרייד אין: אפשרות לא רעה
רבים אולי לא שמעו על עסקה טרייד אין אך זוהי אפשרות טובה מאוד לרכישת רכב שלא דרך הלוואות לרכבים. בעסקת טרייד אין קיימת בעצם הפחתה של ערך המוצר הישן מהמוצר החדש וכך יש הנחה במחיר. שיטה זו נפוצה מאוד בתחום הרכב: אם ברצוני לרכוש רכב חדש, במקום לחפש הלוואות לרכבים אוכל לפנות לחברה שמציעה את שירותים אלה וכך אקנה רכב חדש ובתמורה אצטרך לתת את הרכב הישן שברשותי ובנוסף את היתרה, ההפרש ביניהם. כמובן שעסקה זו מצריכה החזקת רכב ולכן היא לא מתאימה לכולם, שלא כמו הלוואות לרכבים שכל אחד יכול לקבל גם ללא בעלות על רכב.




קניית הרכב היא רק חלק קטן מההוצאות
רבים מהאנשים מחפשים הלוואות לרכבים ובטוחים שזהו סכום הכסף שנדרש לרכב, מחשבים את ההחזר החודשי או השנתי לפי ההלוואה והכל יהיה בסדר. חשוב לקחת בחשבון שרכב גורף הוצאות לא מעטות נוספות בכל שנה. ביטוחים עולים כמה אלפי שקלים בשנה וזהו רק הביטוח שחובה עלינו לעשות, כמעט תמיד ללא ביטוחים מיוחדים או מקיפים. אם אנו נהגים צעירים הביטוח מתייקר הרבה יותר. בנוסף יש לשלם את אגרת הרישוי, טסט כל שנה וכמובן בעיות פתאומיות שיכולים לקרות חלילה כמו תאונות או שחיקה של מערכות מסוימות ברכב.

חישוב כלל העסקה
לכן כשמחפשים הלוואות לרכבים יש לקחת בחשבון את כל ההוצאות הנלוות וכמה זה יעלה לנו בסך הכול, מומלץ מאוד לחשב את התשלומים עם עיגול כלפי מעלה, עדיף שנהיה מופתעים לטובה מאשר לרעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה