יום שבת, 3 בדצמבר 2016

הלוואה לרכב



מי לא רוצה רכב פרטי? רכב שיהיה שלו ושיוכל להגיע אתו לאן שרק ירצה? ובכן, התשובה ככל הנראה היא כן לגבי כל אחד אך לא כולם מוכנים לשלם את הסכום שלעתים נראה מנופח וחסר פרופורציות עבור רכב חדש. אך כיום ניתן לקבל הלוואה לרכב בקלות בתשלומים נוחים.

תשלומים נוחים והחזר חודשי שמשתנה לפי יכולת הלווה
הרעיון מאחורי הלוואה לרכב היא שהסכום משולם לחברה או לאדם ממנו קנינו את הרכב ואנו נצטרך להחזיר את הסכום בפריסה חודשית לגוף ממנו קיבלנו את הכסף. ככל שהתשלומים יהיו נמוכים יותר וכל חודש נחזיר פחות כסף, כמות החודשים בהם נהיה מחויבים להחזיר את סכום הכסף יהיה רבים יותר וכך גם הריבית שנשלם על העסקה. כדי להסביר את המצב ניתן דוגמה אחת פשוטה: במידה ולוויתי 100,000 שקלים, אוכל להחזיר אותם במשך 36 חודשים כל חודש 3,500 שקלים. במצטבר ייצא שאחזיר 126,000 שקלים. אם אבקש להחזיר ב18 תשלומים, כנראה אקבל עסקה שבטוטאל תצא משתלמת יותר, למשל 6,000 שקלים כל חודש. כך במצטבר ייצא שהחזרתי 108,000 שקלים. אמנם ההחזר היה גבוה וקשה יותר לזוג או יחיד שעובד אך שילמתי בסופו של דבר 18,000 שקלים פחות.




הון עצמי
רוב הגופים שמאפשרים הלוואה לרכב ירצו לראות שיש ללווה הון עצמי מסוים כדי שתהיה לו אפשרות להחזיר את הכסף. גם כאשר יש ברשות אדם סכום שקרוב לסכום הרכישה, ברכישות גדולות אפילו חצי ממנה, הוא יכול לקחת הלוואה והגוף המלווה יכול להיות בראש שקט שיש בסיס לבקשה.

בטחונות וערבונות
אם אין ברשותנו את ההון העצמי הדרוש כדי שהבנק או הגוף המלווה יאפשר לנו את ההלוואה לרכב אותה אנו מבקשים, נוכל להיעזר בנכסים שברשותנו או ערבונות מבני משפחה שלמעשה יתחייבו להחזיר את הכסף במידה ולא נחזיר. הליך זה לרוב הוא בירוקרטי וסכום כסף לרכב בדרך כלל אפשר לחסוך בכמות החודשים שניתנים לנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה