יום שני, 17 באפריל 2017

ניקיון לאחר שיפוץ

כאשר אתם משפצים את ביתכם, אתם לוקחים בחשבון את עלויות השיפוץ עצמו. אך, מה באשר לעלויות החזרת המצב לקדמותו לאחר השיפוץ מבחינת הניקיון? 

השפעת שיפוץ הבית על מצב ניקיונו
כשמשפצים בית, אופי השיפוץ משתנה. השיפוץ יכול להיות ממוקד במקום אחד של הבית ומינורי יחסית מבחינת הלכלוך שהוא מייצר, לדוגמא, מקרה של החלפת אריחים בחדר האמבטיה. במקרה כזה, רוב הלכלוך שתמצאו הוא אבק מהאריחים שהורדו ולעיתים גם רובה שיימצא על האריחים החדשים אותו יש להסיר מהר ככל האפשר כדי שלא יישאר ויכתים את האריחים. מנגד, השיפוץ יכול להיות נרחב ובכל הבית ולהיות אינטנסיבי ומעמיק יותר, כמו למשל, סיוד כלל קירות הבית וצביעתם או למשל החלפת הרצפות בכל הבית. במקרה כזה, כלל הבית נמצא במצב של לכלוך מתחילת השיפוץ ועד סופו ויש צורך בהמון עבודת ניקיון לאחר שיפוץ על מנת להחזיר אותו לקדמותו.




מדוע חשוב לבצע ניקיון לאחר שיפוץ?
לא רק שחשוב לבצע ניקיון לאחר שיפוץ, אלא חשוב שהניקיון לאחר שיפוץ יהיה יסודי ככל האפשרי. ראשית, כמובן בכדי להחזיר את החיים לשגרה ולייצר אווירה נוחה למגורים, אך לא רק. סיבה נוספת היא כמובן, החומרים בהם משתמשים הפועלים במהלך השיפוץ. ראשית, חומרים אלה לרוב הינם רעילים לנשימה ולא בריאים למגע אדם. לכן, יש לפעול להסירם מסביבת המחייה במהירות האפשרית. שנית, חומרים אלו מכתימים והורסים את נראות הבית ומטרת השיפוץ הייתה לשדרג בין היתר את הנראות של הבית. מכל הסיבות הללו מומלץ מאד לדאוג לניקיון לאחר שיפוץ, במהירות האפשרית וברמה המקצועית הטובה ביותר הניתנת לכם- בין אם באמצעות שכירת שירותי ניקיון חיצוניים ובין אם בעבודת ניקיון עצמאית ויסודית שלכם ובני ביתכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה