יום שני, 7 בפברואר 2011

וויפאאוט


הכול אודות התוכנית החדשה וויפאאוט:

בקרוב מאוד תעלה על המרקע שלנו תוכנית חדשה בשם וויפאאוט. מדובר על תוכנית אחרת מכל מה שהכרנו עד היום וזאת משום שהאתגרים בה לוקחים את המתמודדים צעד אחד קדימה אל עבר מחוזות כאב והתאמצות אותם הם עוד לא הכירו.

החבר הטוב ביותר של המתמודדים הוא כוח המכישה. נדמה כי כל המחק עוסק בשאלה מתי ייפול, יועף או יבעט המתמודד הבא ומה שעושה את התוכנית למצחיקה עוד יותר היא העובדה שגם הוא לא יודע זאת בדרך כלל. אנחנו יכולים לראות בגרסאות האמריקאיות של התוכנית לאיזה מצבים קיצוניים המתחרים מביאים את עצמם וכיצד הם מתמודדים עם המכשולים הרבים שבדרך.

התוכנית משודרת בארצות הברי כבר שלוש עונות ברציפות והשנה היא רכשה לעצמה שם של כבוד כאשר היא זכתה לכינוי התוכנית הטובה ביותר על מסך הטלוויזיה.


כיצד המשחק וויפאאוט מתנהל?

התוכנית וויפאאוט הגיעה אלינו מאמריקה שם הפיקה אותה חברת ההפקות של תוכניות כמו דיל או לא דיל, האח הגדול ועוד. התוכנית כוללת המון אתגרים פיזיים אותם המתמודדים השונים צריכים לעבור, המשתתפים מתמודדים אחד מול השני במסלול אתגרים קשה במיוחד ובמהלכו רובם נשברים, לאחר ארבע סיבובים מכריזים מיהו הזוכה המאושר בפרס הגדול.




מדובר על מסלול מכשולים קיצוני במיוחד, נסו לדמיין את המסלול הקשה ביותר שראיתם בחייכם ותכפילו את הקיצוניות שלהם פי כמה וכמה. עכשיו דמיינו אנשים עושים את המסלול כשהם לחוצים במיוחד בזמן ומנסים לעקוף שלושה מתמודדים אחרים.

מדוע כדאי לראות את התוכנית וויפאאוט?

התוכנית וויפאאוט היא תוכנית מצוינת ממנה כל אדם שחובב אקסטרים יכול ליהנות, וגם מי שפשוט אוהב לראות טלוויזיה טובה. מדובר על תחרות לכל דבר אך מה שהופך אותה לכל כל מצחיקה היא העובדה שהיא כל כך פשוטה וחסרת יומרנות. לפעמים רק צריך להעיף אדם כמה מטרים באוויר כדי לצחוק צחוק בריא ומתגלגל, לעיתים די בנפילתו לבור מלא בבוץ כדי שהעבודה תתבצע.

את התוכנית ינחו טל ברמן ואביע קיסוס, דרך נהדרת נוספת לצחוק היא מהכימיה הטובה שיש בין שני המנחים הותיקים הללו. כבר שנים רבות שהם עובדים יחד ועל מרקע הטלוויזיה יצא לנו לראות אותם מעט מאוד.

התוכנית וויפאאוט מומלצת לכל מי שרוצה לא לחשוב שעה אחת, להסתכל על אנשים מנסים לנצח אחד את השני בתחרות שכולה קושי פיזי ומנחים שיודעים כיצד להתסיס את העלילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה