יום שלישי, 22 בפברואר 2011

הסרת עין הרע


הסרת עין הרע היא נושא שנוי במחלוקת. התומכים הנלהבים בשיטה יכולים לספר מניסיון העבר שלהם ששיטה זו הצילה ושיחררה אותם ממזל רע ומקשיים. המתנגדים לשיטה טוענים שמיסטיקה לא תעזור בניקיון הגוף ובשחרור ממצבים קשים, אלא חשבון נפש של האדם עם עצמו, חשבון נפש פנימי ואמתי.



הסרת עין הרע –  על המאמינים בשיטה

  • עין הרע זו אנרגיה שלילית הנדבקת לאדם וגורמת לעיכובים בתחומים שונים בחיים. עין הרע יכולה להיווצר מכמה גורמים: קנאה, צרות עין, רברבנות ושחצנות. לפעמים עין הרע נדבקת לאדם בזדון ולפעמים ללא כוונה. עין הרע יכולה לגרום לבעיות בפרנסה, בזוגיות, למחלות ולכישלונות בתחומים שונים בחיים.

  • תהליך הסרת העין הרע הוא תהליך קצר והתוצאות מופיעות מיד. התהליך מתבצע באמצעות המסת עופרת אשר סופחת אליה את כל האנרגיות השליליות ובסוף התהליך נשאר מהעופרת רק האפר שאותו המטופל צריך לקבור באדמה.

  • לאחר התהליך, הנשמה מקבלת תחושת רוגע וניקיון פנימי. טיהור הנשמה תגרום ליציאתה של האנרגיה השלילית מגופנו, האנרגיה החיובית תבוא במקומה ותחדש את זרימתה בגופנו. בעזרת הסרת עין הרע מגופנו נגיע להרמוניה נפשית ויפתחו לנו שערי השפע בכל תחומי החיים.



הסרת עין הרע - על המתנגדים לשיטה

  • המתנגדים לשיטה זו אכן מסכימים שמושג העין הרעה הוא אמתי.
בהחלט יכול להיות מצב שעין רעה נתונה באדם מסוים וגורמת לו קשיים. כשאדם נתון במצוקה נפשית או פיזית הוא נואש ומוכן לקבל כל עזרה שיציעו לו. הסרת עין הרע במובן המיסטי של הנושא היא בעצם ניצול של המצב הקשה שבו האדם נתון. בנושא של עין הרע אין פתרונות קסם.

  • אדם צריך לעשות חשבון נפש עם עצמו כדי להבין למה באו עליו ייסורים אלו או אחרים. לקבל עזרה זה דבר חשוב, אך צריך להבין שעזרה מגיעה רק מבפנים, מתוך הנשמה.

  • האר"י הקדוש חי בצפת לפני כ- 500 שנה. בספריו הרבים הוא אסר על הסרת עין הרע באמצעות שימוש מוטעה ומיסטי.

  • השיטה המיסטית המסירה עין הרע נועדה יותר כדי לתת תקוות שווא למטופל וכסף למטפל. כדי להסיר עין רעה צריך ללמוד טוב יותר מהי עין טובה, לא להיות חמדנים ולשמוח בשמחת הזולת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה