יום ראשון, 6 במרץ 2011

טיול מאורגן ליפן



יפן, היא ללא ספק, אחת המדינות היפות, המרתקות והמסתוריות בעולם, הזוכה להתעניינות רבה בקרב מיליוני תיירים מערביים המגיעים אליה מידי שנה, הן במסגרת טיול מאורגן ליפן והן במסגרת טיול עצמאי.

יפן היא מדינה מרהיבה ביופייה המציעה את אחד הטיולים הנפלאים, במהלכם ניתן לראות גם את פריחת הדובדבן המפורסמת, גם את התרבות היפנית האותנטית במיטבה, גם את הישגי הטכנולוגיה של המאה ה- 22 וגם את החופים המרהיבים, עם הרי געש פעילים, חיות בר נדירות ואתרי טבע ציוריים. אך משום שמדובר במדינה גדולה עם תרבות מורכבת ובשל העובדה כי מרבית היפנים אינם דוברי אנגלית, טיול מאורגן ליפן יכול לתת מענה נפלא לכל המטיילים.

טיול מאורגן ליפן
לטייל ביפן אפשר כמובן באופן עצמאי, כך עושים רבבות צעירים ישראלים הנוסעים למזרח הרחוק ומבקרים בין היתר גם ביפן וזה גם יכול להיות טיול מאורגן ליפן, המציע לתיירים ישראלים חבילות בנות שבוע, שבועיים או חודש, ואפילו חבילות הכוללות בנוסף לטיסות, לינות ומדריך גם הוצאות יומיומיות על מזון, כניסה לאתרים ועוד פינוקים אחרים. המחיר כמובן משתנה מחבילה לחבילה ונע בין 1,500 $ ל- 4,000 $ לאדם בחדר זוגי. כך או כך, טיול מאורגן ליפן תמיד ייקח אתכם למקומות הנכונים ביותר כך שלא תפספסו אף חוויה יפנית אותנטית. 



לבקר בטוקיו
כל מי שמבקר ביפן, מגיע בשלב זה או אחר לטוקיו. זוהי עיר הבירה המונה כ- 12 מיליון תושבים וזוכה לתואר המטרופולין המאוכלס בעולם. מה גם, העובדה שלמעלה משני מיליון איש המתגוררים מחוץ לגבולות העיר נוסעים בקביעות למקום עבודתם בתוך העיר עצמה, כמו גם גורדי השחקים הרבים, אלפי שלטי הנאון הזוהרים, מערכות כבישים ומנהרות תת-קרקעיות המתפרשות על כל העיר, תורמים לאווירה הייחודית של העיר.

אחד המקומות הבולטים בטוקיו הוא האי המלאכותי אודאיבה הצופה על כל העיר ומציע מאות חנויות, מגדל הטלוויזיה של פוג'י, אולמות התצוגה של טויוטה ועוד. 

טיול מאורגן ליפן


פריחת הדובדבן
פריחת הדובדבן זהו הסמל הבולט ביותר של יפן, הנחשב לאחד מפלאי תבל המדהימים והקסומים ביותר ביופיים, ממנה בוודאי תתרשמו במסגרת של טיול מאורגן ליפן. למעשה, מדובר ב- 16 זני עצי דובדבן שונים: הראשון פורח הזן הלבן, אחריו הוורד, הבורדו ואחרון זהו זן טישיו, בעל הפריחה הכפולה הנמשכת כשבועיים.

פרח עץ הדובדבן עצמו זוכה ביפן להערכה ולהערצה עצומה והוא מסמל את שיא השלמות, המהווה נושא לאלפי שרים,  ציורים ועבודות אומנות אחרות. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה