יום שלישי, 29 במרץ 2011

הישרדות 6


על הישרדות 6 והטיפים השונים להתקבל לעונה:

גם אתם רוצים להיות חלק מהעונה של הישרדות 6? כמוכם עוד אלפי ישראלים שגילו מזמן את הפוטנציאל הגלום של ההופעה בתוכניות הריאליטי השונות. אז איך בדיוק תצליחו לגבור על כל אותם אלי מתחרים? אולי תצליחו ואולי לא, אך במאמר הבא ננסה לתת לכם עצות שונות להגדיל לעצמכם את הסיכויים.

קודם כל הגדירו לעצמכם מטרות. מה יותר חשוב לכם? לעשות שימוש בתוכנית הישרדות 6 כדי להגדיל את הסיכוי שלכם להתפרסם ולהצליח בעולם הבידור, או שמא אתם מעוניינים בפרס הכספי אותו אתם יכולים לקבל בתום התוכנית ? ברגע שתדעו טוב יותר להיכן אתם מכוונים, תוכלו להיות ממוקדים יותר וגם לחתור אל אותה מטרה ביתר נחישות.


מה הוביל מתחרים אחרים לניצחון ופרסום טרם הישרדות 6?

בעונות הקודמות לפני הישרדות 6, ראינו כי מה שהביא אנשים להצלחה הן מבחינת הפרסום והן מבחינת הניצחון בתוכנית היו גורמים רבים. היו כאלו שהצליחו בזכות היופי שלהם, אך אין ספק שהנחישות וההתמדה עזרו להם מאוד. היו כאלו שהצליחו באמצעות תחמנות, והיו שבאמצעות שקרים, אך גם לא היה להם אכפת שכל המדינה צופה במתרחש ואין ספק שיא להם שם רע מאוד לאחר מכן.

היו שידעו שהדרך היחידה שלהם להצליח היא באמצעות זכייה בכל האתגרים הפיזיים ושמירה על קשרים טובים עם קבוצת אנשים ששומרת עליהם לאורך כל התוכנית, רבים מהם הצליחו אך רבים גם נכשלו משום שהיו תמימים לחשוב שכל מי שכרתו עמו ברית נשאר נאמן להם.

אז מה בעצם אתם צריכים לעשות כדי להגדיל את הסיכוי לזכות בתוכנית כמו הישרדות 6?

הישרדות 6 תהיה כמו כל התוכניות האחרות, קשה מבחינה פיזית ומנטאלית, מלאה בטיפוסים שונים האחד מהשני, מלאה בתככים ומזימות האחד נגד השני ואין ספק שגם מלאה בלא מעט בעיות.

אם אתם רוצים להגדיל את הסיכויים שלכם, אתם פשוט צריכים להיות ממוקדים. עליכם לזכור מהי המטרה שלם ולחתור אליה בלי הפסקה תוך שאתם עושים שימוש בכל האמצעים שהמצפון שלכם מאפשר וכמובן תוך ניסיון לא לפגוע בחברי הצוות. פגיעה כזו יכולה לעלות לכם ביוקר גם מבחינת מי שתצטיירו מול הקהל בבית אך גם כאשר השבט יחליט לעשות לכך סוף. עליכם להיות נאמנים לעצמכם במחיר של הכול, בסופו של דבר פיזור יתר יגרום לבלבול אצלכם ואז תמצאו את עצמכם מסתבכים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה