יום ראשון, 27 במרץ 2011

קטלוניה


קטלוניה היא יעד טיולים קסום הגובל מצפון בצרפת וממזרח בספרד. רבים חושבים כי מדובר בחלק מספרד, אלא שלמעשה, קטלוניה היא חבל ארץ אוטונומי בעל דגל משלו המשתייך כמדינה עצמאית לאיחוד האירופאי. 
 
מדובר בחבל ארץ יפיפה הגובל בהרי הפירנאים ומציג בפני המטייל אופציות קסומות לטיול בטבע פראי מצד אחד וערים קטנות במקביל. פנים הארץ הינו מישורי ומתאים לטיולי אופניים, והמדינה גובלת בחופים קסומים ורכסי הרים וכן, מאפשרת לחצות נופים שונים בפרק זמן קצר בגלל גודלה. בימי הביניים הייתה קטלוניה נסיכות גדולה ועד היום היא נחשבת למדינה בעלת כוח כלכלי גדול.


קטלוניה


קטלוניה – קוסטה ברבה

קוסטה ברבה הוא אחד מאתרי התיירות המפורסמים ביותר במדינת קטלוניה ומשתרע לדרום- מזרח קטלוניה. לא סתם זכה איזור קוסטה ברבה במחמאות ותיאורים מרגשים כל כך. ניתן לחזות באזור זה בתופעות טבע מדהימות כתוצאה מהחיבור של החוף, המזרח תיכוני למראה, שהתאים כל כך למתיישבי קטלוניה הראשונים, שהיו יוונים, עם קו המתאר של ההרים. 

כמו כן, ניתן עוד לחזות באזור זה של קטלוניה הספרדית בערים קטנות בעלות מראה מסורתי המזכירות מאוד את יוון. כמו כן לחזות באגמים ציוריים ועמקים שמתחבאים בין רכסי ההרים. אולם, בניגוד למצופה מחבלי ארץ קטנים, קחו בחשבון שלא מדובר בטיול זול, שכן, אין מלונות רבים באזור ויש להזמין מקום מראש,בעיקר בעונת התיירות.

ברצלונה ברצלונה

כמובן שאי אפשר לבקר בקטלוניה מבלי לעבור בברצלונה, אחת מערי התיירות הנודעות בעולם, בשל הארכיטקטורה וההיסטוריה המפוארת שלה. ברצלונה אינה רק בירת קטלוניה, אלא העיר השנייה בגודלה בספרד וכן, אחד מהמרכזים הכלכליים המשפיעים ביותר בקרב מדינות האיחוד האירופאי. 



ברצלונה זכתה לפופולאריות התיירותית בזכות השילוב המדהים בין ארכיטקטורה קלאסית, שאתרים נרחבים בה זכו לתו שימור המורשת העולמית מטעם אונסק"ו, לבין החיים והתרבות המודרנית בעיר. ברצלונה מאפשרת לתיירים ליהנות במקביל הן מתיירות קלאסית והן ממועדוני לילה, בתי קפה מודרניים וחנויות המציעות את הטרנדים האופנתיים העכשוויים ביותר.

קטלוניה – טיסות זולות

עקב הפופולאריות הרבה של ברצלונה, ניתן להשיג לא מעט טיסות ישירות, טיסות שכר ודרכי גישה מישראל . המבקשים ליהנות מיופייה של קטלוניה יוכלו ליהנות מטיסות ישירות מישראל לברצלונה, בתדירות גבוהה. 

ניתן להשיג טיסות זולות בדילים של הרגע האחרון בעיקר דרך חברות ספרדיות הנוחתות בארץ לפחות פעמיים בשבוע ובחברות תעופה ישראליות המגיעות לספרד ואירופה. מתוך אירופה עצמה ניתן להשיג טיסות זולות לקטלוניה או להגיע ברכבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה