יום ראשון, 6 במרץ 2011

ריהוט משרדי



כאשר אנו באים לקנות ריהוט משרדי, יש מספר דברים שרצוי להקפיד עליהם.
נוחות הרהיטים, איכות הריהוט, עיצוב הריהוט וכמובן, מחיר הריהוט. כדי להעסיק עובדים מרוצים חשובה מאוד נוחות הריהוט.


ריהוט משרדי מכובד יוצר תדמית טובה למשרד

כשאנו באים לחשוב על הריהוט במשרד כאובייקט המשפיע על תדמית המשרד אנו צריכים לבחון מספר דברים:

  • קהל היעד: אם העסק שלנו פונה במיוחד לקהל הצעיר אנו נעדיף לרהט את המשרד בריהוט קליל יותר, בהיר יותר ועשוי בד וכמובן נדאג גם לתאורה מיוחדת. אך, אם העסק פונה לקהל מבוגר יותר, אנו נרהט את המשרד בריהוט עור, ריהוט כהה יותר ונרצה להעביר מסר רציני ומכובד.


  • הרושם הראשוני על הלקוח - התחרות בין בעלי המשרדים השונים כל כך גדולה, לכן חשוב לנו כבר בפגישה הראשונה להרשים את הלקוח ולוודא שהוא ירצה להישאר אצלנו ולא ללכת לחברה המתחרה.

  • ריהוט משרדי הוא אחד מגורמי הרושם הראשוני שהלקוח מושפע מהם. הרבה פעמים הלקוח תופס את מקצועיות המשרד גם לפי העיצוב והריהוט המשרדי שלו. כמו כן, המשרד הוא מקום המפגש עם הלקוחות העסקיים החשובים. כאשר נרצה לשדר לאותם לקוחות שהמשרד שלנו רציני ומכובד, ריהוט משרדי מכובד יענה על הצורך הזה.

ריהוט משרדי נוח משפיע על תפוקת העובדים

מחקרים רבים מראים כי ריהוט משרדי הוא אחד הגורמים אשר משפיעים על שביעות רצונם של העובדים ועל פריון העבודה שלהם.

  • כאשר אנו בוחרים ריהוט משרדי, נקפיד מאוד על נוחות הריהוט ונקפיד על כללי הבריאות, על המידות והגובה המתאימים ועל כיסאות אורטופדיים הנוחים לישיבה ממושכת.

  • העובדים מבלים שעות רבות במשרד ולפעמים הם מרגישים כי המשרד עבורם הוא בית שני. חשוב מאוד לתת לעובדים להרגיש בנוח במקום עבודתם בדיוק כמו שהם מרגישים בביתם.

    ריהוט משרדי

  • כאשר נוח לעובדים בסביבה שבה הם עובדים, זה גורם להם להרבה פחות הסחות דעת והם מסוגלים להתרכז במשימות שלהם בצורה יותר יעילה.

  • ריהוט משרדי נועד לשמש את העובדים ואת צוות במשרד שנים ארוכות, לכן לא כדאי לחסוך בעת קניית ריהוט זה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה