יום ראשון, 27 במרץ 2011

טיולי תמריץ


אם אתם רוצים לגבש את הצוות שלכם במקום העבודה, בדרך מקורית ומרעננת, טיולי תמריץ יכולים להוות דרך נהדרת ומלאת שמחה ועניין עבור הצוות הבכיר והצוות הזוטר בחברה. טיולי תמריץ יכולים להיות כחלק משגרת הגיבוש במקום העבודה ולהתרחש, בדיוק כמו "ערבי חברה", פעם בתקופה מוגדרת, או להוות כפרס לקבוצות מצטיינות במסגרת טיולי תמריץ עליהם הוכרז בחברה מראש, כחלק מתגמול עבור מכירות גבוהות או הגברת יעילות בצוות. 

טיולי תמריץ יכולים גם להכיל הרצאות וסדנאות, אולם כדאי למארגני הטיול להימנע מדידקטיות ייתר ולשמור על הטיול בעיקר כחוויה מהנה. טיולי תמריץ הם כלי יעיל ביותר ליצירת מטרות משותפות למנהלי החברות ועובדיהם.

רעיונות לביצוע טיולי תמריץ

ניתן לבנות מסגרת של טיולי תמריץ החל מטיולי ספורט אתגרי, כמו סנפלינג, טיולי ג'יפים וטראקים בטבע.  בעצם כל דבר שיאפשר לעובדים לרענן את הראש ולהתנתק קצת מהשגרה ומהמחשב. ניתן גם לעשות טיולים קצרים של כמה שעות, מה שמתאים במיוחד לחברות בהם רוב העובדים הם עובדים צעירים, מה שיאפשר גם לחלק מהעובדים להביא את ילדיהם. 

טיולי תמריץ


טיולים כאלו יכולים להסתייע בחברות תיירות והפעלות ולבקר באתרים עירוניים כמו ירושלים, נווה צדק או צפת ועכו. לחברות תוססות, ניתן לעשות טיולים הכוללים תחרויות כגון פיינט-בול ורכבי קארטינג.

טיולי תמריץ בחו"ל

טיולי תמריץ בחו"ל יכולים להתבצע כחלק מנסיעה להכשרה או חשיפת מוצר בתערוכות וירידים. כאשר מספר של עובדים נוסעים יחדיו למשימה בחו"ל, ניתן לנצל את זמן שהותם הן לצורך צ'יפור העובדים על ידי טיול תיירותי עם מדריכים מנוסים והן לצורך גיבוש צוות. כך שהצוות החוזר לארץ יהיה בעל תחושה לויאלית גבוהה, לא רק לגבי החברה, אלא גם אחד כלפי השני. 

צוות שבו רמת הלויאליות גבוהה בין חבריו, בהכרח יהיה צוות יעיל ואפקטיבי יותר. לכן מומלץ לבדוק בכל יציאה שהיא מעבר ל - 3 ימים, אופציה לטיולי תמריץ שאינה מותנה באופן ישיר בהישגי הצוות בחו"ל, אלא מתוכנן מראש.



כיצד ניתן לארגן טיולי תמריץ

ישנן לא מעט חברות המתמחות בנושא. ניתן כיום לעשות הגדרת צרכים ויעדים של החברה והטיול המבוקש ועל בסיס זה לבנות תוכנית טיול שתהיה מהנה ואפקטיבית בו זמנית. כמו כן, ניתן לבנות מסגרת של טיולים הכוללים לינה ומעבר בין במקומות שונים או טיול המתבסס על שהות במקום אחד. כל תוכנית טיול תיבחן על פי היעדים ועל פי מספר העובדים והגיל הממוצע של המשתתפים בטיול.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה