יום שישי, 12 באוגוסט 2011

הרשמה לאליפות ישראל בדקה


הרשמה לאליפות ישראל בדקה

אתם אוהבים לצפות בשעשועונים ותמיד רציתם להשתתף באחד מהם אך אף פעם לא הרגשתם שאתם יכולים להצליח כי אתם לא יודעים לענות על כל שאלות הטריוויה. עכשיו מגיע שעשועון שאתם תוכלו להשתתף בו וגם לזכות במיליון שקלים, במידה ותעמדו בכל המשימות שלו.

כל מה שאתם צריכים כדי להשתתף בשעשועון אליפות ישראל בדקה הוא ספורטיביות, קור רוח ואימונים רבים. כמובן שצריך גם לבצע הרשמה לאליפות ישראל בדקה לפני הכול.



הרשמה לאליפות ישראל בדקה – קצת על התוכנית

השעשועון הומצא בארצות הברית והחל את דרכו במרץ 2010, מאז ועד היום הוא נמכר לעשרות מדינות בעולם כמו הודו, בריטניה, פינלנד, אוסטרליה ועוד ועכשיו הוא מגיע גם לישראל. את השעשועון ינחה עידו רוזנבלום. על המתמודדים לעבור עשר משימות (מתוך מאגר משימות), כאשר הם צריכים לסיים כל משימה בדקה אחת בלבד.

תהליך הרשמה לאליפות ישראל בדקה

תהליך הרשמה לאליפות ישראל בדקה מתחיל בחיפוש אחר בן זוג למשחק. את המשחק משחקים בזוגות (לא משנה מאיזה סוג, חברים, אחים, זוגות נשואים). חפשו אדם שהוא בעל היכולות המופלאות שלכם, אחד כזה שיכול לנצח במשחקים מאולתרים, ישקיע מאמץ ויתאמן עד ליום התחרות ויהיה בן זוג מוצלח לזכות איתו במיליון שקלים.

לאחר שתמצאו את בן הזוג המתאים למשחק בצעו יחד הרשמה לאליפות ישראל בדקה. ההרשמה היא פשוטה ומתבצעת דרך האינטרנט. לאחר הרשמה לאליפות ישראל בדקה עליכם להתחיל להתאמן.
באתר של התוכנית קיימים עשרות משימות שמורכבות ממוצרים שנמצאים כמעט בכל בית, ביום התחרות תתבקשו לבצע עשר משימות מתוך אותם עשרות משימות הנמצאות באתר. הכינו את אותם מוצרים והתחילו להתאמן.

הפקת התוכנית מאפשרת לכם להגיע מוכנים לתוכנית, נצלו זאת. המשימות הן רבות אך אתם חייבים להתנסות בכולן כדי להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם. אל תתייאשו ממשימות שנראות לכם קשות, יכול להיות שהמשימה שנראית לכם קשה זו היא זו שתכריע בזמן התוכנית האם תזכו במיליון שקלים או שלא.

למה כדאי לבצע הרשמה לאליפות ישראל בדקה?

השעשועון אליפות ישראל בדקה הולך להיות השעשועון של הקיץ. השעשועון אינו מותאם לסוג מסוים של מתמודדים וכל אחד יכול להתחיל להתאמן ולהתמודד באליפות ישראל בדקה. זהו בדיוק השעשועון שחיכיתם לו, האחד שיאפשר גם לכם להתמודד וגם לכם לזכות במיליון שקלים. בצעו הרשמה לאליפות ישראל בדקה כדי שמה שיפריד בניכם לבין מיליון שקלים יהיו רק עשר משימות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה