יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

the voice ישראל


the voice ישראל

the voice ישראל מגיעה לישראל ומשנה את פני הראליטי והתחרויות בארץ. the voice ישראל יוצרת תחרות בין שופטי התוכנית, השופטים הם בעצם מנטורים, הם הופכים ליועצים ומדריכים (בעקבות ניסיונם העשיר בתחום המוזיקה). התחרות של the voice ישראל היא גם בין המתמודדים וגם בין המנטורים.



אז מה בעצם הולך להיות בריאליטי החדש the voice ישראל?

רובנו שמענו על הריאליטי The voice ששודר בארצות הברית שם המנטורים הם זמרים מוכרים ומצליחים, המנטורים מתחרים בניהם מי יצליח למצוא את זוכה הבא של The voice, מדריכים את המתמודדים ואף נקשרים אליהם. עכשיו גם לישראלים מגיע ליהנות מהריאליטי שכבש כבר כמה מדינות בעולם, ההרשמה לתוכנית the voice ישראל כבר החלה, בקרוב יתחילו האודישנים וצילום התוכנית.

למי שלא מכיר את פורמט התוכנית אספר שמדובר בריאליטי מסוג אחר, המתמודדים מגיעים לאודישנים ומופיעים מול גבי הכיסאות שם יושבים המנטורים, כך שהם לא יכולים לראות את מי ששר על הבמה. כאשר מנטור מעוניין בזמר שמופיע על הבמה הוא מסובב את כיסא, ברגע זה הוא מתחייב לאותו המתמודד להיות המדריך שלו (ושל עוד כמה מתמודדים שיבחר המנטור) למשך העונה הקרובה של the voice ישראל.



במהלך העונה ידריכו המנטורים את קבוצת המתמודדים שבחרו, יערכו תחרויות בניהם וידיחו את אלו שלא יעמדו בדרישותיהם, בסוף העונה של
the voice ישראל יישאר מכל קבוצה מתמודד אחד, בין המתמודדים של כל מנטור תיערך תחרות. הזוכה במקום הראשון יזכה גם את המנטור בזכייה התחרות.


במה שונה the voice ישראל ממה שהכרנו עד היום?

עד היום שופטי הריאליטי היו יושבים בצד ומעירים הערות, מעבר לכך הם לא יכלו לעשות הרבה והשתתפותם בתוכנית הסתכמה בהערות וציונים למתמודדים. בריאליטי the voice ישראל לשופטים יש תפקיד חשוב במהלך התוכנית הם לא רק מחליטים מי יעבור לשלבים הבאים של התוכנית ומי לא אלא הם מנחים ומדריכים את המתמודדים שקבוצה שלהם והם רוצים את הצלחתם. אין להם מועמד מועדף (עליו הם שומרים בדרך כלל בסוד כמו בשאר התוכניות), יש להם קבוצה שלמה של מתמודדים איתה הם עובדים, שרים ונהנים.

המנטורים שנבחרו בינתיים להיות בריאליטי the voice ישראל הם שלומי שבת ואביב גפן, בקרוב מאוד יבחרו שני מנטורים נוספים (ככל הנראה יבחרו שתי זמרות). יהיה מעניין לראות כיצד ידריך כל מנטור את קבוצתו, מה תהיה הדינאמיקה בין המנטורים למתמודדים ואיזה סגנון מוסיקה הולך להוביל בthe voice ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה