יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

הרשמה לthe voice ישראל


הרשמה לthe voice ישראל


הגיע הזמן שכולם ישמעו אותך שר, יש לך קול יפה ויכולות קוליות טובות ואתה באמת יכול להצליח בתחום. חשבת ללכת לכוכב נולד אך נראה לך שהדרך שלך לפרוץ לעולם התהילה היא דווקא בתוכנית חדשה (ולא בכזו שרצה כבר תשע עונות). ההזדמנות שלך הגיעה, הרשמה ל
the voice ישראל מתחילה עכשיו.



למה כדאי לבצע הרשמה לthe voice ישראל?
התוכנית the voice ישראל היא תוכנית חדשה ועם זאת היא תוכנית שקיימת כבר מספר עונות ברחבי העולם כך שרוב הצופים מכירים את התוכנית, צפו בעונות ששודרו בחו"ל ומצפים בקוצר רוח לצילומי התוכנית בארץ.

מכיוון שהצופים מכירים את הפורמט ומחכים לתוכנית, הרייטינג שלה צפוי להיות גבוה. מכיוון שזו העונה הראשונה של The voice בארץ מצפים למתמודדים מיוחדים ולזמרים מוצלחים שיגיעו לתוכנית. המתמודדים של The voice יהיו מוכרים ומוצלחים, השתתפותם בעונה הראשונה של התוכנית נותן להם קרש קפיצה גבוה יותר מהמתמודדים של העונות הבאות. בדיוק כמו בתוכניות ריאליטי אחרות, את המתמודדים של העונה הראשונה זוכרים טוב יותר.

לכן, מומלץ לא לדחות את ביצוע הרשמה ל
the voice ישראל ולהירשם כבר עכשיו.



תהליך הרשמה לthe voice ישראל

מאד פשוט לבצע הרשמה לthe voice ישראל. הדרך הקלה ביותר היא דרך האינטרנט. יש למלא טופס פרטים קצר ולשלוח אותו אל ההפקה.

לאחר שתסיים לבצע הרשמה לthe voice ישראל תקבל מייל מהפקה של התוכנית המאשר את קבלת מועמדותך. עכשיו אתה כבר חלק מהתוכנית, כל שעליך לעשות הוא להמתין להזמנה לאודישן. ההפקה תשמע את ההקלטות של כל המועמדים ותזמן את חלקם לאודישן.

לאחר הרשמה לthe voice ישראל - האודישן

במידה ותוזמנו לאחר הרשמה לthe voice ישראל לאודישנים מצפה לכם חוויה מיוחדת. את האודישנים יערכו השופטים (שהם זמרים מצליחים בארץ) כשגבם מופנה אליכם. במידה ואחד השופטים יהיה מרוצה משירתכם הוא יסתובב ובכך יכניס אתכם לנבחרת שלו. ברגע שאתם בנבחרת של אחד השופטים נכנסתם לתוכנית. לכל שופט יהיו מספר מתמודדים אותם ידריך, המתמודדים יתחרו אחד נגד השני בתוך כל נבחרת. כל שופט יבחר מי הוא המתמודד אותו הוא בוחר לתחרות הגמר של התוכנית, המתחרה שינצח יזכה להיות גם במקום הראשון של The voice וגם יגרום למנחה (השופט שבחר בו) לזכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה