יום שלישי, 23 באוגוסט 2011

טיול מאורגן לצפון הודו


טיול מאורגן לצפון הודו

טיול להודו עלול להישמע לאנשים רבים כמשהו זר ולא מלהיב במיוחד. מפני שמרביתם רגילים לתפוס את המדינה הזו כיעד אידיאלי לצעירים משוחררי צבא ובשום פנים ואופן לא אתר נופש תיירותי לכל המשפחה המציע שפע של פעילות וחוויות ברמה בין לאומית. זאת, משום שלא רבים מאיתנו יודעים כי בשנים האחרונות הודו הפכה ליעד תיירותי מאד נחשק בעולם, בו ניתן למצוא מגוון רב של אטרקציות ולקבל שירות לא פחות מקצועי ומסור מהשירות התורכי. אך השירות והאטרקציות הן רק חלק קטן מלקט עשיר של החוויה ההודית. זו מדינה עשירה ביופי מרהיב ומרתק מבחינת נופי הטבע השונים, התרבויות האותנטיות, המטבח המשובח והאנשים המיוחדים שבה. הטיול בה מתאים הן לצעירים והן למשפחות עם ילדים ופנסיונרים.


טיול מאורגן להודו – לפצל את הטיול לפי אזורים


להודו יש הרבה מה להציע לתיירים, שספק רב אם ניתן בכלל להכיל את כל החוויות שלה בטיול אחד. זו הסיבה כי מטיילים רבים מפצלים את הטיול שלהם לפי אזורים: צפון הודו, דרום הודו ומרכזה. הדרך הטובה ביותר לטייל לפי אזורים היא הדרך של טיול מאורגן: טיול מאורגן לצפון הודו, טיול מאורגן לדרום הודו וכן הלאה. כל אזור מציע חוויות שונות וכן מתאים לטיול בתקופות השנה השונות. כך למשל, טיול מאורגן לצפון הודו מומלץ לצאת בחודשי מאי – יולי, כשנפתחים המעברים הסגורים עקב השלגים.

טיול מאורגן לצפון הודו – מסורת טיבטית

לכל  החולמים לראות את התרבות הטיבטית האותנטית המהולה במנהגים הודיים עתיקים, מומלץ מאוד להצטרף למסגרת של טיול מאורגן לצפון הודו. במסגרת טיול זה תוכלו לבקר בעיר דרהמסאלה בה התגורר במשך שנים רבות הדלי לאמה, לעלות לרכס ההימלאיה המושלג, לעבור דרך הרמה הטיבטית ואפילו להגיע למרגלות הר האוורסט. הטיול מתנייד בעזרת ג'יפים, איתם המטיילים יכולים להגיע ליישובים ולפינות חמד שרכב רגיל לא יוכל לנסוע בהם, וכך להתרשם מאורח החיים המיוחד של אנשי ההרים.

טיולים מאורגנים לצפון הודו – נופים קסומים 

אין מה לומר, כמעט כל טיול מאורגן לצפון הודו מספק הזדמנות נדירה לראות כמה שיותר נופים ולבקר בכמה שיותר מקומות.  וכאלה כמובן לא חסרים: רישקש -  עיר קדושה ומלאת אנשי רוח ודת  השוכנת על גדות הגנגס ומציעה לתיירים לבקר באשראמים ובמקדשים, לתרגל יוגה ומדיטציה ואף ללמוד מוסיקה ממאסטרים מקומיים, מנאלי – בירת הצפון הכוללת פארקים לאומיים, נהרות בהם ניתן לעשות רפטינג ומסלולי הליכה החושפים את כל היופי הנדיר של צפון הודו ולקינוח – לאדק, בעלת נופים קסומים של מדבריות צחיחים, פסגות מושלגות ואגמים צלולים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה