יום שלישי, 23 באוגוסט 2011

השכרת טרקטורונים


השכרת טרקטורונים

מי מאתנו אינו חולם על רכיבה בטרקטורון בשטח הפתוח כשהרוח מכה על הפנים ואנו מדלגים על מכשולים רבים... כל אחד יכול להגשים את החלום. השכרת טרקטורונים היא הפתרון למי שאין לו טרקטורון אישי, אך לא מוכן לוותר על החוויה המסעירה.

השכרת טרקטורונים – כך נוכל לחגוג אירועים מיוחדים

השכרת טרקטורונים אינה מיועדת רק לחובבי רכיבת השטח. השכרת טרקטורונים עשויה להוות תוכנית מיוחדת ובלתי שגרתית באירועים חשובים.

מסיבת רווקים - לכול מי שנמאס ממסיבות הרווקים השגרתית בפאב ומהופעות רקדניות בטן ,כדאי לחשוב על האפשרות של השכרת טרקטורונים. אפשר לקבץ את החברים הטובים, לארגן טיול של גברים ולהפתיע את החתן בטיול טרקטורונים בשטח הפתוח. אפשר לשלב בטיול ארוחת ערב במסעדה או בחיק הטבע לאור השקיעה.

שבתות חתן או שבתות בר מצווה - שבתות חתן או שבתות בר מצווה הן טרנד לוהט במגזר הדתי, אך לא רק. קרובי המשפחה המתאספים בבית מלון לחגוג שבתות חתן או בר מצווה ישמחו לבלות את השעות הפנויות לפני כניסת השבת בטיולי טרקטורונים והחוגגים שאינם שומרי שבת יוכלו לטייל ביום השבת. חברות רבות של השכרת טרקטורונים ישמחו להציע טרקטורונים מסוגים שונים המתאימים לכל גיל. הם גם ימליצו לכם על מסלולים מתאימים  ואיך לשלב חוויות נוספות.


השכרת טרקטורונים - כמה המלצות למסלולים מאתגרים

עיריית בת ים הכשירה לאחרונה שטח המיועד לרכיבה ברכבי שטח. המסלולים מיועדים לכל הגילים ולכל רמות הקושי. אורך המסלול הוא בין שלושה עד שישה קילומטר, הוא מתחיל בטיילת ומסתיים בפארק המכתשים. בדרך אפשר לפגוש את האומנים המציגים עבודות אומנות בחוף הריביירה, לעצור לאכילה במסעדה או ליהנות מהשקיעה על חוף הים. אפשר לשכור טרקטורונים מחברות השכרה או מהעירייה.

פארק השקמים בדרום - דרך העפר בפארק השקמים המיועדת לרכבי שטח עוברת בין עצי אשל,  שקמה, תאנה, גפנים ועוד. בפסגת הפארק נפרש לנגד עיני הרוכב נוף נפלא, אפשר לצפות על אשדוד, על אשקלון ועל השפלה הפנימית. בזמן הרכיבה תוכלו לפגוש חיות בר נדירות כמו צבאים ועוד וליהנות מבריזה ומשקיעות מהממות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה