יום שישי, 15 ביוני 2012

tradeone


מה כוללת תוכנת tradeone?

לא מעט אנשים אשר עוסקים בשוק ההון, שמעו על
tradeone ועל היתרון הבולט שלה - העובדה שמדובר במערכת אשר מתאימה לכל מי שלוקח חלק בשוק, משקיעים, ברוקרים, יועצים, וכיו"ב. אולם, חשוב בעצם להכיר את tradeone יותר מקרוב. למה זה חשוב? כי כך תוכלו לגלות עד כמה התוכנה הזו מתאימה לכם, ותוכלו לראות כי זו התוכנה שכדאי לכם לקנות עבור הסחר היומיומי שאתם עושים בבורסה. אם אתם מעוניינים בכלי שירת אתכם בצורה נאמנה וישדרג עבורכם את חווית המסחר בשוק ההון, הרי שזה בדיוק הכלי לו פיללתם.

כל היתרונות של  מערכת tradeone

אז מהם בעצם היתרונות של מערכת
tradeone? אם נתחיל ברמה הפשוטה ביותר - זו תוכנה בטוחה מאד לשימוש. אבטחת המידע של התוכנה הזו נחשבת לאחת מהטובות ביותר שניתן למצוא היום, והדבר גם מגובה בתעודות המתאימות, ובפרוטוקולים אשר מגנים על חשבונות הלקוח, כך שכל מה שאתם מבצעים - נשאר בתוך הרשת הסגורה של התוכנה, לא זולג החוצה, ולא זמין בפני פורצים, חלילה.


כלי המסחר שמוצעים לכם

כשאתם בוחרים את תוכנת
tradeone, אתם מקבלים כלים מתקדמים במיוחד לביצוע ההשקעות השונות, בפרט אם אתם משקיעים בבורסה בתל אביב. תוכנת tradeone מציעה לכם בין השאר לקבל גם כלים ניתוחיים שונים, שיעזרו לכם לנתח את המגמות והתהליכים שמתקיימים בבורסה לניירות ערך. תוכלו לקרוא מידע על החברות השונות שנסחרות, תוכלו לקבל גרפים של ניתוח טכני, וגם להוציא שאילתות ספציפיות יותר בנוגע לנושאים שונים.

וזה גם מותאם אישית

אתם בוודאי יודעים כי מערכת
tradeone היא תוכנה אשר מתאימה לכל מיני סוגים שונים של אנשים. אז איך זה שהיא בעצם מתאימה לכולם? הסיבה לכך היא הממשק האישי של התוכנה. לתוכנה אין מראה גנרי ואחיד לכל המשתמשים שלה. כל אדם שפותח חשבון בתוכנה, יכול לבחור את האופציות ואת החלונות הספציפיים שבהם הוא ישתמש, וכך רק הפעולות שמעניינות אותו, יופיעו לנגד עיניו.
מערכת tradeone מהווה כיום את ההבדל בין מסחר מורכב ומסורבל לבין מסחר בצורה נוחה, גמישה וידידותית לסוחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה