יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

אולם לחינה



אולם לחינה הוא מקום המתאים לאירוע מסורתי המתקיים לאורך מספר שעות ובמהלך ערב אחד. האולם צריך להתאים למאפייני הטקס ולמסורת של בעלי האירוע. בישראל נהוג לקיים טקסי חינה לפי המסורת של יוצאי תימן, מרוקו, צפון אפריקה ועוד. טקסי החינה נערכים לפני חתונות ואירועי בר מצווה. יחד עם זאת, בחתונה נהוג לערוך את טקס החינה מספר ימים לפני האירוע המרכזי ושבירת הכוס, בעוד בבר מצווה ניתן לקיים את שני האירועים בעת ובעונה אחת.



רצוי לבצע השוואת מחירים מקיפה לפני שבוחרים אולם לחינה. השיקול העיקרי הוא כמות המוזמנים שניתן להכניס לאולם. יש אירועים קטנים בהם גם מסעדה או אולם מצומצם יכולים להספיק עבור קיום טקס מכובד, בעוד באירועים גדולים מומלץ לתת עדיפות לגן פתוח או חלל ייעודי. שיקול אחר הוא המחיר. בעת השוואת אולמות נהוג להתייחס למחירים של השכרת ציוד, עלויות הקייטרינג וגם שירותי הצילום, התאורה, המוזיקה וכדומה.

כיצד מפיקים את האירוע?
החלטה על אולם לחינה אינה מספיקה לצורך הפקת האירוע. לכל עדה יש מנהגים אחרים בטקס החינה וכדאי להחליט מראש על סדר עדיפויות. בהפקת חינה לפני חתונה, רצוי לערב את ההורים משני הצדדים ולשמוע את דעתם. באירועי בר מצווה קל יותר לבחור אולם לחינה וגם להפיק אירוע לפי רצון המשפחה. בנוסף, תמיד אפשר ליצור קשר עם נותני שירותים חיצוניים. יש חברות המתמחות בהפקת חינה ונציגיהן יכולים להמליץ גם על אולם או גן אירועים.

בחירת אולם לחינה יכולה וצריכה להיות חלק בלתי נפרד מהאירוע. לא משנה אם מדובר על בר מצווה או חתונה, טקס החינה הוא תמיד הזדמנות חד פעמית לחזור למקורות. כדאי להשקיע בבחירת המקום וליהנות מכל רגע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה