יום שלישי, 1 במרץ 2016

תחתוני ספיגה

תוחלת החיים בחברה המודרנית של ימינו ממשיכה לעלות בקצב מסחרר, הודות לטיפולים רפואיים, תזונה מתאימה ומודעות לאורח חיים בריא. אבל למבוגרים רבים יש בעיות שליטה על שלפוחית השתן, אשר נובעות החל מחולשה בשרירים הגורמת לדליפת שתן במקרים שונים כגון שיעול, צחוק ומאמץ, וכלה בחוסר מוחלט של שליטה על שרירים אלו – הגורם לבריחת שתן בכל מצב. בעקבות הצורך הגובר ובהתאם לו, המגוון של מוצרי ספיגה למבוגרים וכן תחתוני ספיגה למבוגרים גדול יותר והשוק המציע אותם למכירה התפתח. קיים כיום מגוון גדול של מוצרי ספיגה, וגם בתוך כל סוג של מוצר ספיגה קיימים סוגים שונים ורמות ספיגה שונות. כל מוצרי הספיגה השונים מגיעים בגדלים שונים, כך שהם מותאמים לכל מבנה גוף. תחתוני ספיגה הם מוצרי ספיגה למבוגרים והם דומים לחיתולים, אבל הם נצמדים למותניים של המשתמש באמצעות גומי. יכולת הספיגה שלהם גבוהה, אך נמוכה מיכולת הספיגה של חיתולים למבוגרים. לכן תחתוני ספיגה למבוגרים אלו מיועדים לאנשים עצמאיים, אשר יכולים להחליף תחתונים לעצמם וללכת לנוחיות לבדם. מלבד תחתונים למבוגרים, קיימים מוצרי ספיגה למבוגרים נוספים כמו למשל –מגן מזרון רב פעמי, סדיניות חד פעמיות, מגבונים, קרמים לטיפול בתפרחות חיתולים, סינורים וכפפות.



תחתוני ספיגה– כיום כבר לא צריך להתבייש –
שליטה פחות טובה בשלפוחית השתן אינה מנת חלקם של מבוגרים בלבד. בעיה זו יכולה לפקוד גם את הצעירים ברמות שונות. החל מדליפת שתן קלה ועד בריחת שתן משמעותית.
הבעיה של דליפת שתן קיימת ברמות שונות ולכן ישנם מוצרי ספיגה אשר מותאמים לכל רמה ורמה. עבור מבוגרים אשר מחליפים את התחתונים שלהם בעצמם ויכולים ללכת לשירותים לבדם ישנם תחתוני ספיגה. רמת הספיגה של תחתוני ספיגה נמוכה יותר מאשר של החיתולים אבל גם בהן ישנה דרגות שונות של ספיגה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה