יום שלישי, 1 במרץ 2016

BMP

איך הגעתי ללמוד הפקה במכללת BMP
חיפשתי הרבה זמן מקום טוב ללמוד בו הפקת מוסיקה. אחרי שהשתחררתי החלטתי שזה הכיוון שלי. כל התיכון התעסקתי עם הפקה של מוסיקה ועזרתי לחברים להפיק מוסיקה של כל מיני להקות שהם הקימו. הם התלהבו מהרמיקסים שעשיתי ואמרו שזה העתיד שלי. יש לי שמיעה מוסיקלית ואני אוהב את התחום, אני גם מנגן בעצמי ומלחין קצת. מחבר שמעתי על מכללת BMP, שזהו המקום הטוב ביותר בארץ ללמוד יצירה והפקה מוסיקלית. אני רוצה להיות מפיק עצמאי, כך שאני צריך הדרכה מקצועית איך להוציא לפועל את הרעיון, משלב הכתיבה, הלחנה, עיבוד הלחן באמצעות תוכנות מקצועיות ואפילו שיווק והפצה.

מהלמדתי במכללת BMP
הקורסים היו מדהימים. אני למדתי בקורס של שנה בתחום הפקת המוסיקה. למדנו סאונד, רמיקסים, לעבוד בסטודיו עם כל הציוד הכי משוכלל. כל הזמן היו במקום סדנאות אמן של האמנים הכי מפורסמים שאנחנו מעריצים והלכנו לשמוע אותם. הרכבים כמו בלקן ביט בוקס, אסטריקס, אינפקטד משרום ועוד אמנים ידועי שם. כמו כן במכללת BMP הם מאוד תומכים בפרויקטים עצמאים של הבוגרים שלנו ועוזרים לנו בחשיפה. השתתפנו בכל מיני שיתופי פעולה מעניינים ברדיו ובטלוויזיה וכך יצרנו קשרים מועילים. השתתפתי במכללת BMP בכל מיני תחרויות רמיקסים וזה מאוד פיתח אותי מבחינה מקצועית.
למה כדאי גם לך ללמוד במכללת BMP
אני מאוד ממליץ ללמוד במכללת BMP, אין כמו היחס האישי והאדיבות כדי ללמוד בשקט את מקצועות היצירה וההפקה המוסיקלית. המורים שם הם הכי מקצועיים שיש בארץ, והמקום משתמש בתוכנות הטובות ביותר ובעל רישיונות לתוכנות ההפקה הטובות ביותר בעולם. למדתי שם איך לעבוד בתוכנת הקיובייס ואיך להשתמש באולפן הקלטות מקצועי. הכיתות שם הן הכי מקצועיות, כולל חדרי סטודיו רחבים ומצוידים פיקס, כיתות מוסיקה נוחות וכיתות מחשבים עם כל הציוד הכי מתקדם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה