יום שבת, 3 בספטמבר 2016

הלוואות לחתונה



כל זוג צעיר אשר מעוניין להתחתן יודע שחתונה היא אינה עסק זול כלל
זוגות רבים מעוניינים בתכנון חתונה בצורה מסוימת, אולם נאלצים לנטוש את תכניותיהם בשל עלות המימון של חתונה מסוג זה. עסקי החתונות נחשבים כיום לבין התחומים היקרים ביותר בשוק, כאשר עבור שירותים מכל סוג נצטרך לשלם סכומים גבוהים ביותר, כך שהסכום הכולל אותו נצטרך לשלם עבור כל החתונה עלול להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים. זוגות רבים מעוניינים בלקיחת הלוואות לחתונה בכדי לממן את חתונת חלומותיהם, אולם חלקם חוששים מלהתחיל את חייהם בחובות, חשש ללא בסיס כלל. 




לרוב, החתונה תסייע בכיסוי החוב ולעיתים אף תכסה אותו כליל
אמנם התשלומים הראשוניים עבור חתונה עלולים להגיע לסכומים גבוהים ביותר, אולם זהו גם השלב הקשה ביותר מבחינה כלכלית לזוג הצעיר. תשלומים כגון תשלום מקדמה לצלם ולאולם, תשלום למאפר, תשלום עבור שמלת כלה וכדומה הינם תשלומים אשר אינם ניתנים לדחייה למועד שאחרי החתונה, ולכן אנו לא יכולים להיעזר במתנות שקיבלנו בחתונה עצמה בכדי לממן אותם. למרות האמור, מתנות אלו יגיעו אלינו בסופו של דבר ויוכלו לסייע לנו בהחזר ההלוואה. 

כאשר אנו לוקחים הלוואות לחתונה, אנו מאפשרים לעצמנו לעמוד בהוצאות הכלכליות שאנו מחויבים בהן לפני החתונה, כאשר לאחר מכן נוכל לא רק לכסות את ההלוואה בקלות בעזרת המתנות שנקבל, אלא פעמים רבות אף להרוויח מהן גם לאחר כיסוי ההלוואה. 

גם התנאים של הלוואות לחתונה הינם שונים משמעותית מהתנאים של כל הלוואה אחרת
הלוואות לחתונה, ללא תלות בגובה ההלוואה אותה אנו מבקשים, ניתנות להחזר תוך זמן קצר, זאת מתוך התחשבות בכך שבעזרת המתנות שיקבלו יוכלו בני הזוג לכסות בקלות את ההלוואה. אמנם ישנן הלוואות יוצאות דופן, אולם רוב ההלוואות לחתונה שנקבל יהיו לטווח קצר ולכן גם בעלות ריבית נמוכה יחסית בגינן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה