יום שישי, 25 בנובמבר 2016

מה בודקים לפני הזמנת לופטים בראשון לציון?



יש כמה פרטים שכדאי לברר לפני שמזמינים לופטים בראשון לציון. ראשית, מומלץ לבדוק את המיקום המדויק ולהגיע ללופט לפחות פעם אחת על מנת להתרשם מהכניסה, חלל הפנים, האבזור, הריהוט וכן הלאה. במידה ואין אפשרות להגיע ללופט באופן פיזי, כדאי להשתמש בתמונות שמופיעות באתר האינטרנט או ברשתות החברתיות. אפשרות אחרת היא לבקש מבעלי הלופט לשלוח תמונות וכך להחליט האם לבחור בו על פני פתרונות אירוח מתחרים.

שנית, גודל וסוג הלופט אמורים לקבוע את המחיר שלו. לכן כדאי לבדוק מראש מה גודל הלופט במטרים והאם הוא מיועד לאירועים ספציפיים בלבד. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל סוגי לופטים בראשון לציון משמשים למטרות דומות. יש לופטים למסיבות רווקים ורווקות, לופטים למסיבות גיוס ושחרור ולופטים לאירועי בר מצווה, ברית וחתונות. לופטים אחרים מיועדים לאירועים עסקיים ויש לופטים לערבי גיבוש וועדי עובדים.



איך תכולת הלופט משפיעה על המחיר?
מומלץ גם להשקיע זמן בבדיקה יסודית של תכולת הלופט. ככל שהתכולה מגוונת וחדשה יותר, כך צפוי מחיר ההשכרה לעלות. זו הסיבה לפערים של עשרות אחוזים בין מחירים של לופטים בראשון לציון. לא כל הלופטים מתומחרים בצורה דומה ויש מקומות שמעוצבים במראה ייחודי, לופטים עם עמדות ברביקיו וחצר, לופטים עם מערכות הגברה משוכללות ולופטים עם עמדות תקליטן, שולחנות פוקר וסנוקר, קונסולות משחקים ועוד.

לבסוף, כדאי לבדוק האם ניתן להזמין שירותי קייטרינג למקום והאם קיימות מגבלות מסוימות לגבי שעות כניסה ויציאה. רצוי גם לברר מי קהל היעד של הלופט וכמה אנשים מותר לארח בתוכו. אלו פרטים חשובים שיקבעו לא רק את אופי האירוח בלופטים, אלא גם את מידת ההנאה שלכם ושל שאר המוזמנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה