יום שישי, 25 בנובמבר 2016

כללי מפתח ודגשים לתכנון חדר שינה מעוצב



חדר שינה מעוצב הוא חלומם של גברים ונשים בכל רחבי העולם. החדר מתאים לבני זוג במערכת יחסים רומנטית, לזוגות שנשואים כבר הרבה מאוד שנים וגם לרווקים ורווקות. חדר השינה הוא מטבע הדברים המקום הכי אינטימי בבית, אז אין סיבה לוותר על העיצוב שלו. 
 
הכלל החשוב ביותר בעיצוב חדר שינה מעוצב הוא לשלב בין האלמנטים שמשפיעים על האסתטיקה. אלו יכולים להיות למשל הריהוט, המיטה, הוילון, הארון, השידה וכן הלאה. ככל שבוחרים את האלמנטים בצורה טובה יותר, כך ניתן להבטיח אחידות. כדאי לשלב בין אלמנטים בצבעים דומים, אך מצד שני גם לשמור על גיוון מסוים ולמנוע מראה שגרתי ומשעמם.



עוד כלל לתכנון חדר שינה מעוצב מתייחס לאופן השימוש בתאורה. גופי התאורה שאותם תבחרו להתקין בחדר ישפיעו על כל פרט קטן. הם יכולים ליצור אשליה של חלל פתוח, להדגיש את האלמנטים הדקורטיביים שתלויים על הקירות וגם להשתלב עם שאר הרהיטים בחדר. אור טבעי כמובן יספק לחדר אנרגיה חשובה, אך מומלץ להתקין גם גופי תאורה צדדים שיעניקו גיבוי אסתטי מרשים.

עם מי אפשר להתייעץ?
לא מצליחים למצוא סגנון מועדף לעיצוב חדר השינה שלכם? יכול להיות שהגיע הזמן להתייעץ עם אנשי מקצוע. את זה תוכלו לעשות מול מעצבי פנים ונציגי חנויות עם ניסיון בתחום. רצוי גם לשאוב השראה מקטלוג עיצובי חדרי שינה באתרי האינטרנט ולשמור על ראש פתוח לרעיונות חדשים.

לבסוף, אפשר גם להתייעץ עם חברים ובני משפחה. השאיפה היא להתאים את העיצוב לסגנון החיים וליהנות ממנו לאורך זמן. מעבר לכך, היום כבר ניתן לעצב את חדר השינה ברמה גבוהה גם בתקציב יחסית נמוך וליהנות מעלייה משמעותית בערך הנכס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה