יום חמישי, 3 במאי 2012

חסכון בסלולר


כיום מאד שכיח מתן מכשירים סלולריים בקרב חברות, לעובדים, אם כהטבה ואם ככלי עבודה שישמש אותם. ספקי סלולר רבים מחזרים אחר חברות וארגונים אלו, בהם יש פוטנציאל למספר מנויים גבוה ומכשיר טלפון סלולרי רבים. מה שספקית הסלולר לא מספרת נמצא לרוב באותיות הקטנות של הסכם ההתקשות. הוצאות בגין שימוש במכשירים סלולריים של מקום העבודה, הם היום בין ההוצאות הגבוהות ביותר שסופג העסק. אולם אפשר לחסוך ואפילו הרבה.

הביאו את זכוכית המגדלת

הטעות הרווחת בקרב עסקים היא לא לברר את התנאים שמעמידה בפניהם ספקית הסלולר לעומק. העסק מסתפק המחיר האטרקטיבי של דמי המנוי החודשי ועלויות דקת שיחה, ולא מודע בכלל, כי יש שורות רבות שנכתבו באותות הכי קטנות שיש, ובהן מצוינים הקנסות שיש לשלם במידה ומחליטים לעזוב את הספקית, ועלויות נוספות שלא הוזכרו בשיחה. בפועל, בסופו של חודש, מקבל העסק חשבון במחירים מאד גבוהים, וחשבונית שלא ניתן אפילו לבדוק אותה, בשל היותה בלתי מובנת בעליל.



איך ניתן לחסוך בסלולר?

חסכון בסלולר מתאפשר בעזרת חברות חיצוניות מקצועיות, שיכולות לסייע לארגון לחסוך עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים. היועצים מסייעים להבין את החוזה הלא ממש ברור של ספק הסלולר, ולהתמקח על העלויות המשתלמות ביותר לעסק. עוד יכולים היועצים להצליח ולפענח עבורכם את המשמעויות הנסתרות בשורות הקטנות, ואף לסייע לכם להבין את החשבוניות המבלבלות, שפעמים רבות יש בהן טעויות, והן לא מספקות בעליל. באופן זה ניתן לחסוך כסף רב בהוצאות חודשיות של חשבון הסלולר שלכם.

לא בכל מחיר

חשוב לזכור, כי קיימת תחרות עזה בין ספקי הסלולר, ומטרתם להשיג אתכם כלקוחות בכל מחיר. העלויות שלעתים הם גובים אינם מוצדקים, אולם החשבוניות שהם מפיקים הן ארוכות, טרחניות, ולא ברורות, ולעתים בעל העסק פשוט משלם את החשבון, מבלי לדעת שיכול להיות שהוא יכול היה לקבל החזרים גבוהים מספק הסלולר שלו. בשל התחרות העזה, ניתן לנהל משא ומתן, ולנסח חוזה שיהיה לטובת העסק, ולא לטובת ספק הסלולר. בדקו היטב את כל הנתונים ותוכלו לחסוך הוצאות מיותרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה