יום שלישי, 15 במאי 2012

קונספירציות


קונספירציות על כוכבי הבידור המפורסמים

נכון להיום, יש קונספירציות הנוגעות למעורבות של הממשל בתחומים מאד סודיים שלמעשה קשורים לחיים של כולנו. עם זאת, יש גם תאוריות קונספירציה מעט יותר קלילות יותר, השייכות, איך לא, לעולם הבידור והשואו ביזנס בארץ ובעולם כולו. קונספירציות אלו קשורות בעיקר לאנשים אשר נחשבים לחיים והם בעצם מתים - אנשים שחושבים אותם למתים, אך הם למעשה חיים הרחק מעיני הציבור, בתור אלמונים.

פול מקרטני הוא המפורסם ביותר

כמובן שמתוך קונספירציות רבות, התאוריה על מותו של פול מקרטני היא המפורסמת ביותר. התאוריה גורסת כי בשנת 1966, נהרג פול מקרטני בתאונת דרכים, כאשר הביטלס היו בשיא הצלחתם. משום שהם לא רצו להתפרק, נערכה תחרות כפילים (שהיא אכן אמיתית לכל הדעות) ושם זכה ויליאם קמפבל בתחרות. הוא עבר עוד מספר ניתוחים פלסטיים - והוא למעשה הפך להיות פול מקארטני שאנו מכירים היום. לטענת אנשים רבים, ג'ון לנון פיזר רמזים שונים באלבומי הביטלס, דרך השירים ודרך העטיפות, אשר מראות כי פול מקרטני האמיתי בעצם מת.

הזמר אלביס כמקרה הפוך

קונספירציות אחרות לעומת זאת, טוענות כי מלך הרוקנרול, הלא הוא,  אלביס - עודנו בחיים, או לפחות עד השנים האחרונות (היום הוא כבר אמור להיות קשיש למדי גם אם הוא עוד חי). לפי קונספירציות אלו, אלביס לא באמת מת בשנת 1977, אלא פשוט רצה לפרוש לאנונימיות, הרחק מעיני הציבור ומעיני הביקורת. הוא ביים את מותו מהתקף לב, והיום הוא פועל במקום מבודד, ולעתים אף מקליט שירים כאשר מתחשק לו....



ויש גם מקרה של כוכב מקומי

גם בישראל, כמו בעולם הרחב, רווחת תיאוריית קונספירציה, אמנם בהיקפים קטנים יותר, לגבי כוכב הזמר היווני-ישראלי אריס סאן. לפי תאוריה זו מצבו של אריס סאן היה דומה מאד למצבו של אלביס בשעתו - אדם ששיאו כבר מאחוריו, אך שעוד רצה להמשיך בדרכו המוזיקלית. לפי קונספירציות אלו, הוא ביים את מותו בהונגריה, ולמעשה ברח ועד היום הוא חי הרחק, ואף הוא כמו אלביס - ממשיך להקליט שירים חדשים להנאתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה