יום שבת, 10 בנובמבר 2012

משרד רואה חשבון


משרד רואה חשבון מסייע לך בתחום הפיננסי
כיום, גם אנשים שמנהלים עסק קטן מבינים עד כמה משרד רואה חשבון יכול לסייע להם. הטיפול הפיננסי בעסק יכול להיות טיפול לא פשוט בכלל. ככל שהעסק גדול יותר - כך כמובן שהטיפול דורש יותר מומחיות, אף כי גם עסקים קטנים, ואפילו פרילנסרים נעזרים מפעם לפעם בשירות של משרד רואה חשבון. אז באילו שירותים בעצם יכול המשרד של רואי החשבון המומחים לסייע לכם בצורה מקצועית?

מסדרים עבורכם את העבודה
בראש ובראשונה, משרד רואה חשבון יכול לסייע לכם בעבודה אל מול גורמים כמו מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. במקום שתצטרכו לעסוק בעצמכם בניכויים השונים, רואי החשבון יבצעו את החישובים מידי חודש, ואף ידאגו להפריש את הסכום. בכך, אתם מורידים עול רציני מהכתפיים שלכם. יתרה מזאת, אתם יכולים לפנות אל משרד רואה חשבון שאף יבצע עבורכם פעולות בנקאיות ( כמיופה כוח שלכם ), ובכך זמן רב נחסך מכם.

משרד רואה חשבון

טיפול במשכורות של העובדים
אם יש לכם עובדים שכירים, אתם בוודאי יודעים שחלק מהעיסוק העיקרי שלכם הוא הטיפול במשכורות שלהם, כולל כל הניכויים הקבועים בחוק. אולם, בשביל שלא תצטרכו לעסוק במספרים עד לרמה הקטנה ביותר, אתם יכולים פשוט לפנות אל משרד רואה חשבון. רואה החשבון יוכל להפיק את תלושי המשכורת של העובדים שלכם, וכלל חישובי הברוטו והנטו לאחר הניכויים השונים, ובכך עוד עבודה מורכבת תיחסך מכם .

וגם דו"חות של מאזנים
אולי אחת מהעבודות החשובות ביותר של משרד רואה חשבון הוא הכנת המאזנים החודשיים עבורכם. בסופו של יום, אתם רוצים לדעת מה היחס בין ההכנסות להוצאות שלכם, אלא שכמנהלים לא תמיד קל לכם לעקוב אחרי כל השינויים הפיננסיים. רואה חשבון מקצועי ייקח את הנתונים, ויציג לכם אותם בצורה מסודרת וברורה. עכשיו זה הזמן למצוא משרד רואה חשבון אמין ומקצועי אשר יוכל לספק לכם את כל השירותים הדרושים לכם ולעסק שלכם, ולתפעל את העסק מבחינה פיננסית בצורה הטובה ביותר שיש תוך פיקוח ובקרה צמודים של אנשי המקצוע.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה