יום שלישי, 27 בנובמבר 2012

קו המיסטיקנים


אתר קו המיסטיקנים - ייעוץ מקצועי לבחירת שמות
משמעות השם הפרטי

את השם הפרטי של הילד קובעים הוריו במועד לידתו. השם הפרטי נקבע בהתאם לאפנה חולפת ובהתאם לטעמם האישי של ההורים. בחירתם של ההורים על פי רוב היא בחירה נכונה והילד מצליח לפתח הרמוניה וחיבור של אנרגיה עם שמו הפרטי. במקרים בהם האדם אינו מצליח לבנות חיבור בין השם לבין תכונותיו האישיות והאנרגיה של היקום כדאי לשקול את החלפת השם הפרטי או הוספת של שם אמצעי נוסף. אתר קו המיסטיקנים מציע ליווי בתהליך בחירת השם חדש וייעוץ להחלפת שם. באתר ניתן למצוא אנשי מקצוע בתחום הקבלה, הנומרולוגיה, תקשור ותחומים נוספים של תורת הנסתר.


אתר קו המיסטיקנים - טיפים לבחירת שם פרטי

בעידן המודרני ישנה חשיבות רבה לשמו הפרטי, בני האדם מודעים כיום לחשיבות החיבור בין הגוף והאנרגיה של היקום. חיבור מתאים מעניק לאדם עצמה נפשית, רוחנית ותחושת אחדות עם היקום ועם היעוד האישי שלו. אתר קו המיסטיקנים מסביר כי בחירת השם משמעותית לחיזוי העתיד וגורלו האישי של האדם. את השם המתאים כדאי לבחור בהתאם לעקרונות הנומרולוגיה והקבלה. תורת הנסתר מונה אזהרות והמלצות עתיקות לבחירת שמות מתאימים לילד. תורת הנומרולוגיה מאמינה כי השם מסמל את החיבור בין האדם לנשמתו. תאריך הלידה קובע את מסלול החיים והשם הוא זה שקובע כיצד יושגו המטרות וכיצד יתנהל האדם ביקום. 

מתי כדאי לשנות שם?

במקרים בהם האדם מרגיש ניכור כלפי השם הפרטי שלו ובמקרים בהם האדם חש כי הגיע אל מבוי סתום בחייו כדאי לשקול לבצע החלפת שם. אתר קו המיסטיקנים ממליץ להימנע מקבלת החלטות פזיזות בתהליך החלפת השם. בחירת השם היא בחירה אשר משפיעה על גורלו של האדם, את הבחירה המתאימה כדאי לבצע בעזרת איש מקצוע מומחה בתחום. רבנים ואנשי דת מבצעים גם כן ייעוץ לבחירת שם וייעוץ להחלפת שם. תהליכים של חזרה בתשובה וחזרה בשאלה מלווים על פי רוב בהליך של שינוי שם או הוספת שם נוסף.
 
המומחים של אתר קו המיסטיקנים ממליצים על שמות

שמות בעלי צלילי נעימים הם שמות אשר מעניקים אנרגיה טובה לאדם. כבר בהליך הגיית השם יש לבחון כיצד זורמת האנרגיה בתוך השם. שמות מרובים בעיצורים חוסמים את זרימת האנרגיה ועשויים להוביל את האדם אל דרכים חסומות. שם מתאים הוא שם אשר מוסכם על ידי שני ההורים, במקרים בהם ההורים אינם מצליחים להגיע להסכמה אפשר להעניק לילד שני שמות. התלבטות בין מספר שמות ניתן לפתור בעזרת בחינת משמעות השם בתורת הקבלה ובמחשבוני הנומרולוגיה. את כל הכלים לבחירת שמות והחלפת שמות מציע אתר קו המיסטיקנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה