יום שישי, 23 בנובמבר 2012

טיול לגלפגוס



התצפיות המדהימות של טיול לגלפגוס

מדוע אנשים רבים בוחרים לצאת כיום אל טיול לגלפגוס? לכאורה מדובר בסך הכל בקבוצת איים קטנים, אשר אמנם יש בהם בעלי חיים מזנים מיוחדים אך מה יש מעבר לכך? בפועל, מדהים לטייל באיים הללו אשר נראים כאילו הם נלקחו מתוך ספר ואינם קיימים כלל במציאות. טיול לגלפגוס יחשוף אתכם לאיים קטנים במיוחד- אשר כוללים בתוכם עולם ומלואו, וכמה מבעלי החיים והצמחים יוצאי הדופן ביותר בעולם כולו. בואו להכיר את אחד האזורים המדהימים ביותר בעולם עם טיול ייחודי.


כיצד מתבצע הטיול ?

יש כמה דרכים לצאת אל טיול לגלפגוס. דרך אחת היא לצאת בשיט מחופי אקוודור אל האיים עצמם. הדרך השנייה היא לטוס אל האיים, אך עליכם לקחת בחשבון כי במידה ותרצו לטייל בין האיים, תצטרכו לצאת אל טיול לגלפגוס אשר מתבצע בדרכי שיט. על כן, אפשר כבר לצאת מראש לטיול מאורגן אשר יכסה לכם את כל עלויות השיט והטיסות. אך אם אתם מעדיפים להתנייד באופן עצמאי, אפשר לשלם רק על השיט בין האיים במסגרת הטיול המאורגן.





מה מקבלים במסגרת הטיול?

טיול לגלפגוס שנעשה באופן מאורגן כולל בתוכו מספר מרכיבים מרכזיים. ראשית, בתוך השיט עצמו אתם זוכים לתנאי אירוח של פנסיון מלא, כאשר ניתן לשנות את רמת החדרים בהם תלונו בהתאם למחיר שאותו אתם רוצים לשלם (בספינה, כמו במטוס יש מחלקות לפי רמות יוקרה). אפשר לצאת אל טיול לגלפגוס עם קבוצה של ישראלים בלבד כאשר ההדרכה היא בשפה העברית, וניתן לצאת לטיול בינ"ל עם קבוצת תיירים מכל העולם המתבצע באנגלית.


מתי יוצאים הטיולים?

באופן עקרוני, בעבר היה אפשר לצאת אל טיול לגלפגוס כמעט בכל מועד, בכל מסלול שבוחרים. על מנת לשמור על הזנים באי החליטה ממשלת אקוודור להגביל את מספר ההפלגות בין האיים כדי לא לגרום לתנועה גבוהה מידי של בני אדם. אפשר כיום לצאת לטיול בכל אחד מחודשי ושבועות השנה, אך המסלולים לרוב ישתנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה