יום שבת, 10 בנובמבר 2012

פרסום עסקים


למה פרסום עסקים כיום הוא חובה?
יש לכם עסק חדש או ותיק? סביר להניח שאתם כבר יודעים מה המשמעות של פרסום טוב עבור העסק שלכם, וכיצד הוא מסייע לכם להרחיב את העסק או להריץ אותו קדימה בצורה מוצלחת אל מול שאר העסקים המתחרים על אותו נתח שוק.

אנחנו נוטים לחשוב, כי תחום פרסום עסקים שמור אך ורק לעסקים הגדולים - אלו אשר מפרסמים את עצמם בערוצי הטלוויזיה השונים, אולם כיום המצב השתנה לחלוטין. אנשים רבים מקימים היום עסקים בסדר גודל בינוני וקטן. מצד שני, יש היום גם שפע של אמצעי תקשורת, כך שכל אחד מהצרכנים חשוף לכל כך הרבה מידע אינפורמטיבי ושיווקי - כך שעסק שלא מפרסם את עצמו, פשוט לא יתקיים לאורך זמן.

פרסום עסקים

כיצד ניתן לפרסם?
כאן עולה שאלה חשובה מאד. איזה פרסום עסקים הוא נחוץ כיום? ברור שלא כל עסק יכול להרשות לעצמו פרסום בפריים טיים בערוץ 2. התחום הנ"ל עדיין שייך בעיקר לעסקים הגדולים שיכולים להרשות לעצמם להוציא סכומים גבוהים במיוחד. מנגד, יש פלטפורמות אחרות כמו העיתונות, אך ענף הפרסום בעיתונות נמצא במשבר, שכן עיתונים נסגרים, והשוק הולך וקטן. אז איפה כן מפרסמים היום?

אפשרויות לפרסום באינטרנט
אין ספק שהיום, פרסום עסקים הפך להיות נפוץ במיוחד בעיקר דרך האינטרנט. פרסום עסקים מקוון יכול להתחלק כמובן לכמה סוגים שונים. יש אתרים שמשמשים כלוחות מודעות לפרסום של עסקים .יש אפשרויות לבאנרים של עסקים שונים באתרים ובפורטלים, ויש אפילו אפשרויות לשיווק דרך פורומים מקצועיים שונים. השאלה היא כמובן, איך אתם יכולים לבחור את הפלטפורמה הטובה?

לתכנן מראש
בשורה התחתונה, בשביל פרסום עסקים כדאי שתפרסמו את עצמכם בכמה שיותר פלטפורמות שונות, בהתאם כמובן ליכולת הכלכלית והפיננסית שלכם. הקפידו תמיד לוודא מהן העלויות של פרסום עסקים גם בתוך האינטרנט, וגם בפלטפורמות נוספות. השוו גם את אחוזי החשיפה השונים ( יש מחקרים שמתפרסמים בנושא ) על מנת שתבינו מהי שיטת הפרסום האפקטיבית ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה