יום רביעי, 14 בנובמבר 2012

מיסטיקנים


מיסטיקנים זהו שם כללי למומחים העוסקים בתחומי מיסטיקה ורוחניות שונים. ביניהם: אסטרולוגים, גרפולוגים, נומרולוגים, קוראים בכף היד, בקפה או בקלפי טארוט, פותרי חלומות ומתקשרים רוחניים, הילרים, מומחים בקבלה יהודית או בודהיסטית, מסירי עין הרע ופותחי מזל. מיסטיקנים, עוד משחר ההיסטוריה האנושית, תפסו מקום מכובד ומרכזי בחיי החברה. גם היום התורים אליהם לא מתקצרים אלה מתארכים מיום ליום. אולי בגלל שהחיים המודרניים הם חיים מאוד תחרותיים, טובעניים, דינאמיים ולחוצים. כולנו ממהרים, כולנו לחוצים וכולנו מחפשים את הדרך לאזן בין גוף לנפש. ואיך עושים את זה אם לא בעזרת המומחים שבורכו בכישרון ראיית העתיד, הבנה עמוקה של ההווה ופענוח של העבר – מיסטיקנים


מיסטיקנים – מומחים בתחום האסטרולוגיה

מיסטיקנים כאמור עוסקים בתחומים רבים מעולם הרוחניות והבלתי נודע. אחד התחומים האלה, שהיה ידוע לאנושות עוד מחיתוליה וכיום נחשב לפופולארי ביותר הוא תחום האסטרולוגיה. כיום בישראל ישנם מיסטיקנים רבים: מאות ואפילו אלפים, העוסקים בתורת הכוכבים העתיקה. הכלי המרכזי בעבודתם היא מפה אסטרולוגית – הורוסקופ, המעניק אפשרות לראות את השמיים ואת הכוכבים בדיוק באותו המצב בהם הם היו בעת לידתו של האדם. הדבר מאפשר לאסטרולוג לדעת את עתידו הכתוב בכוכבים, להבין את אופיו הפנימי של האדם ולהעניק לו כלים להעצמה אישית.

מיסטיקנים – מומחים בקריאה בקלפי טארוט 
תחום נוסף הזוכה היום לפופולאריות אדירה ולא פחותה מזו של האסטרולוגיה, הוא תחום הקריאה בקלפי טארוט. מיסטיקנים רבים עוסקים בתחום זה ומציעים את כישוריהם הרוחניים לכל הזקוק לעזרה, להכוונה, להדרכה וכך סתם לאוזן קשבת. בעזרת הקלפים, המכילים את הזר המלא של המצבים שהאדם יכול להימצא בהם בחיים הגשמיים, ניתן לדעת את עתידו של האדם ולענות על כל שאלה המטרידה אותו ביום יום.

מיסטיקנים – מומחים בתקשור רוחני 

גם תקשור רוחני נחשב לתחום מאוד מבוקש היום. ישנם כאלה שלא מאמינים בישויות עליונות ובאפשרותם לסייע לנו בחיים הגשמיים, אך זה לא משנה את העובדה – הם קיימות והן כאן בשבילנו. ישויות אלה יכולות להיות מלאכים, ישויות מעולמות אחרים, מדריכים רוחניים, נשמות של קרובים שכבר לא בין החיים ועוד. מטרתן לסייע לנו במכשולים הניצבים בפנינו בדרך להצלחה ולאושר. הן יכולות לשלוח לנו מסרים אך למרבה הצער לא כולנו יכולים לפענח אותן. כאן לעזרתנו מגיעים מתקשרים רוחניים המהווים מעין מתווכים ביננו לבין הישויות העליונות. הדבר דורש מהם מקצועיות רבה, אהבת אדם ונתינה אין סופית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה