יום ראשון, 10 במרץ 2013

פירוש חלומות לפי הקבלה - לבוש



לבוש בחלום לפי הקבלה
פעמים רבות אנחנו זוכרים רק את פרטי הלבוש שלנו מן החלום. על פי פירוש חלומות לפי הקבלה, יש למה שאנחנו לובשים בחלום משמעות גדולה. אז הנה כמה דוגמאות לפרטי לבוש שיעזרו לכם להבין איפה אתם נמצאים ולאן אתם מיועדים ללכת.



לבוש מוזר בחלום – פירוש חלומות לפי הקבלה מסביר כי אם חלמתם על עצמכם בתלבושת מוזרה, סימן שהפתעות טובות לפניכם. נראה שאתם הולכים לעבור שינוי מוצלח ושגשוג ופריחה עוד לפניכם.
לבוש חלקי בחלום – אם אתם חצי לבושים בחלומכם, ואיבר מגופכם חשוף לעיני כל, שימו לב, נראה שסוד שלכם יחשף בקרוב. אדם קרוב שאתם סומכים עליו, יגלה משהו מאוד אינטימי עליכם, אתם צריכים לעצור בעדו, לפני שתבוישו גם במציאות.
לבוש תכלת וזהב בחלום – ביהדות, בקבלה, ובכלל, לבוש תכלת וזהב הוא לבוש פאר. זה הוא לבושם של הכוהנים הגדולים בבית המקדש ושל המלכים. לפי הקבלה, אם חלמתם שאתם לובשים בגדי תכלת וזהב  נראה שאנשים רבים רוחשים לכם כבוד ואתם מוערכים מאוד. זה הזמן שלכם לנצל את התקופה היפה הזאת.
לבוש שריון בחלום – שריון מעיד על הגנה על פי הקבלה. כנראה שאתם מרגישים שמישהו מנסה לפגוע בכם ואתם מנסים להתמודד איתו בעזרת השריון בחלום שלכם. החלום קורא לכם להזהר מאותם אנשים שמאיימים עליכם ומבקשים להתקדם על חשבונכם. הלחמו בהם בגבורה גם במציאות ולא רק בחלומות.
הלובש מגבת בחלום – בפרוש חלומות לפי הקבלה, אדם העומד כשרק מגבת לגופו, רוצה לספר משהו, לשתף, ואין מי שיקשיב לו. החלום קורא לכם לקום אל מול החברים ובני השפחה שלא מקשיבים אליכם, להעמיד אותם על טעותם, ולחשוף בפניהם את מה שעל לבכם.
צווארון מהודק בחלום – או שרשרת כבדה או קולר בחלום מעידים על שליטה. נראה שאדם ממנו אתם מפחדים שולט עליכם ומשרה עליכם אימה. השליטה הזאת והפחדים האלה, מעיקים עליכם וחונקים אתכם. פתרו את הפחדים שלכם והתמודדו עד כמה שאתם יכולים עם שליטה לא רצויה של אדם אחר על חייכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה