יום חמישי, 7 במרץ 2013

ביטול רישום פלילי



כל מה שצריך לדעת על ביטול רישום פלילי ועוד
התחום של החוק הפלילי בארץ ובעולם הוא תחום מורכב ביותר אשר כולל הרבה מאד היבטים שיש לתת עליהם את הדעת ביחס להשפעות העתידיות על אדם אשר מורשע בביצוע עבירה פלילית כזו או אחרת. כתוצאה מהקשחת דרישות ותנאים של מעסיקים בשוק העבודה הפרטי והציבורי כאחד, יותר ויותר אנשים בעלי 'עבר' בעייתי והווה נורמטיבי, מוצאים את עצמם שוכרים את שירותיהם המקצועיים של עורכי דין פליליים אשר מתמחים בתחום ובשירות של ביטול רישום פלילי. בנוסף, היות ויותר ויותר אנשים 'סובלים' מרישום פלילי, להלן כל מה שצריך לדעת על ביטול רישום פלילי.

ביטול רישום פלילי מנקה את הרישום ממאגר המידע המשטרתי
ובכן, כל רישום פלילי, בין אם מדובר ברישום תיקי חקירה ובין אם מדובר בהרשעות והחלטות שיפוטיות, רשום ו'מופיע' במסגרת מאגר המידע המשטרתי, מאגר אשר לכל המידע אשר רשום בו, קיימת גישה לרשויות ומוסדות כאלה או אחרים באופן חופשי. במילים אחרות, כל רישום פלילי הינו 'זמין' ורלוונטי ללא שום בעיה – אבל לא במקרה של ביטול רישום פלילי, תהליך אשר מנקה את הרישום ממאגר המידע המשטרתי. 


ביטול רישום פלילי – מאפשר 'פתיחת' דף חדש בחיים
יותר ויותר אנשים 'מגלים', כי, כוחו של הרישום הפלילי הינו עצום (במובן השלילי, כמובן). לכן, יותר ויותר אנשים מתעניינים בתהליך של ביטול רישום פלילי. בטח כאשר תהליך זה לא רק מאפשר 'פתיחת' דף חדש בחיים, אלא מאפשר קבלה למסלולי לימודים איכותיים, חיוניים ומבוקשים ביותר כמו כלכלה, משפטים, הנדסה, רפואה ועוד – תחומי לימודים אשר בהיעדר אי רישום פלילי, אי אפשר יהיה לעסוק ולהתמחות בהן בעתיד.

ביטול רישום פלילי – רק באמצעות עורך דין מתמחה בתחום
באופן מובן ביותר, תהליך של ביטול רישום פלילי יכול להיות מובל ו'לשאת' פרי רק באמצעות שירותיו המשפטיים של עורך דין אשר מתמחה בתחום של ביטול רישום פלילי. בטח כאשר כמו תהליכים משפטיים אחרים, גם התהליך של ביטול רישום פלילי הינו יסודי, ארוך, ממושך ומדויק – עד כדי כך שהוא מקביל לתהליך של חנינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה