יום חמישי, 7 במרץ 2013

הקמת מוקד טלפוני



הקמת מוקד טלפוני איכותי אשר מטרתו לייעל את הפעילות העסקית של החברה, מצריך מגוון רחב ביותר של פעולות שונות ומגוונות כאלה ואחרות שעל החברה אשר מספקת שירותי הקמת מוקד טלפוני לספק לכל חברה אשר מעוניינת בכך. מוקד טלפוני הוא לא המכשיר הטלפוני בלבד וגם לא כמות הקווים. על מנת להפוך את המכשירים ואת הקווים הטלפוניים למוקד, על תהליך הקמת מוקד טלפוני לכלול מגוון פעולות נוספות אשר חשוב להכירם בטרם הפעלת מוקד מן הסוג הזה.

מה נדרש לבצע לפני תחילת תהליך הקמת מוקד טלפוני
לפני ביצוע תהליך הקמת מוקד טלפוני כזה או אחר בכל בית עסק או ארגון כל שהוא, יש לבצע הערכה של שיעורי ההצלחה, לבנות תוכנית ייעודית עבור ההכנסות, ההוצאות והתוצאות אשר בסופו של דבר תשיגו תוך כדי ולאחר הקמת אותו מוקד טלפוני בו מדובר. בנוסף לכך, חשוב ביותר לבצע הערכה של היקף הפעילות של המוקד או במילים אחרות את הכמות הצפויה של השיחות היוצאות והנכנסות. בשלב הבא, יש כמובן לקבוע את המבנה של המוקד, את כמות עמדות השירות ואת כמות עמדות המכירה שיפעלו במוקד. בהתאם לכך, יבוצע תכנון מדויק של כמות עמדות טלפוניות, תוך כדי האפשרות להרחבת המוקד בהמשך במידת הצורך.

פעולות הנכללות במסגרת תהליך הקמת מוקד טלפוני
לאחר ביצוע ההכנות הדרושות לשם הקמת מוקד טלפוני, התהליך עובר לגיוס ומיון הנציגים ולבניית תסריטי השיחה האפשריים. שירותים אלה כלולים בתוך שירותי ההקמה וחשובים מאוד לשם הצלחת המוקד. לאחר מכן, החברה שמספקת את השירות תבקר ותפקח על תהליך ההטמעה ותכין תוכנית גמול שמטרתה להניע את הנציגים.

מה עושים בתהליך סופי של הקמת מוקד טלפוני
השלב הסופי של הקמת מוקד טלפוני כולל אימון הנציגים למניעת השחיקה, אימון הנציגים למגוון התפקידים, העברת מגוון הדרכות ובניית המדדים למתן הערכה של ביצועי המוקד לשם מדידת תוצאות השיפור. בהמשך, החברה שמספקת את שירותי ההקמה של המוקד, תבצע עריכה ושכתוב של תהליך העבודה במוקד, תספק תזרים מידע ותמליץ על שדרוג של מערכת מחשוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה