יום שלישי, 19 במרץ 2013

טיול משפחות לפירנאים



טיול משפחות לפירנאים
בשנים האחרונות גילו משפחות רבות את הרי הפירנאים ואת הפוטנציאל העצום הגלום באזור כה ייחודי זה עבור טיולי משפחות. אז מה מחכה לכם ביעד האטרקטיבי הזה?
אם כן, טיולי משפחות לפירנאים לוקחים אתכם לאחד מאזורי הפרא האחרונים ביבשת אירופה. היערות המצויים בהרים אלה נחשבים לאחרוני יערות העד של אירופה. אורכם של ההרים אשר חוצצים בין ספרד לצרפת הוא 450 ק"מ וברוחב שנע בין 100 ל 70 ק"מ. במילים אחרות, שטח הגדול ממדינת ישראל כולה, אשר מציע לכל מבקר באזור זה אין ספור מסלולי טיולים ואטרקציות רבות ומגוונות ביותר לאורך ולרוחב ההרים הקסומים הללו.

טיול משפחות לפירנאים – מתי ואיך להגיע אל היעד הנכסף?
טיול משפחות לפירנאים מומלץ לעשות בחודשי האביב והקיץ של השנה, ובעונת חורף אם אתם מתכוונים לעשות חופשת סקי באחד מאתרי הסקי של נסיכות אנדורה אשר ממוקמת בלב ההרים בין ספרד לצרפת. ההגעה לפירנאים היא דרך ברצלונה אשר בצד המזרחי של ההרים ומשם ניתן להתחיל בטיול שלכם. מומלץ לשלב בטיול גם יומיים או שלושה של ביקור בעיר המרתקת ברצלונה אשר נחשבת לבירת הים התיכון.
טיול משפחות לפירנאים – אפשרויות מגוונות
ניתן להזמין טיול משפחות לפירנאים המאורגן כטיול ג'יפים אשר בו מדריך ועוד כמה משפחות יוצאים בצורה מאורגנת מהארץ כאשר המסלול קבוע לאורך הדרך. אופציה אחרת היא לארגן טיול משפחות לפירנאים בעצמכם עם עוד משפחה או שתיים ותוכלו למצוא אינפורמציה רבה אודות ארגון טיולים כאלה באתרים שונים ברחבי רשת האינטרנט, ואופציה נוספת היא כמובן לעשות טיול רק עם המשפחה ולשכור רכב אחד לכמה ימים של ביקור ייחודי באתרי טבע נפלאים.
טיול משפחות לפירנאים – פעילויות ולינה
בהרי הפירנאים נמצאים כמובן כמה מהפארקים הלאומיים היפים בצרפת ובספרד ואין סוף אטרקציות אתגריות של טיולים בטבע. כאשר אתם  מארגנים את הטיול הזה, וודאו מה יש בכל איזור ואיזור ונצלו את האטרקציות השונות לטובתכם. את הלינה תוכלו לארגן בפנסיונים קטנים או בלינה כפרית מקומית שתשלים את האווירה המיוחדת שההרים משרים על כל מטייל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה