יום רביעי, 18 ביוני 2014

טיול לברזיל



אין הרבה מקומות בעולם שיכולים להיות מרגשים ויפים עבורכם כמו ברזיל, והאמת היא, שאם עוד לא יצא לכם לנסוע לשם אז עכשיו זה זמן טוב לעשות את זה. טיול לברזיל יכול להיות טיול שתצאו אליו בצורה מאורגנת ועם מדריך ישראל, אך אין ספק שזו לא הדרך היחידה. יש גם לא מעט אנשים, ובעיקר צעירים, שבוחרים לעשות טיול לברזיל באופן עצמאי, כך שכדאי להיות מודעים לשתי האפשרויות הללו.
 
למה דווקא ברזיל?
טיול לברזיל זו בחירה טובה במיוחד בין אם אתם אנשים צעירים שסיומו עכשיו את הצבא ובין אם אתם מבוגרים, כי זו מדינה נפלאה שכל דבר בה יכול להיות מרגש ומעניין. ראשית, טיול לברזיל יכול לחשוף אתכם לנופים יפים במיוחד, ושנית, טיול כזה גם יפגיש אתכם עם אוכל מיוחד וטעים. אין דבר חשוב יותר מאשר לצאת מידי פעם מגבולות הארץ ולהכיר מקומות חדשים, ובמובן הזה ברזיל היא בחירה נכונה.



איך מתקשרים עם המקומיים?
טיול לברזיל יחשוף אתכם גם מבחינה תרבותית לדברים שאולי לא הכרתם, כי בברזיל מדברים רק פורטוגזית. אומנם זה נכון שעם חלק מהמקומיים תוכלו גם לדבר באנגלית, אך ברוב המקרים יהיה עליכם לנסות לעשות את זה בשפה של המקומיים. 

האם טיול כזה עולה הרבה?
אין ספק שחופשה של ארבעה ימים באירופה יכולה להיות יותר זולה לעומת טיול לברזיל, אך יחד עם זאת, גם החוויה שונה. העניין עם ברזיל זה שהטיסה לשם מאוד לא זולה, אך יחד עם זאת, השהייה במקום לא עולה הרבה ולכן בהחלט תוכלו לבחור להישאר שם לא מעט ימים. אם מתחשק לכם לצאת לטיול מפנק במיוחד ואם אתם רוצים לראות עולם, ברזיל זה מקום טוב להתחיל ממנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה