יום רביעי, 18 ביוני 2014

מרכזיות לעסקים קטנים בתחום הענן



אם יש לכם עסק קטן, אין סיבה שאתם לא תשתמשו במרכזיה לטובת הפעלת מערכת הטלפונים שלכם. עם זאת, פעמים רבות כשמדובר על בחירת מרכזיות לעסקים קטנים, עולה התלבטות משמעותית מאד. בכדי להתקין מרכזיה בתוך העסק - יש צורך לתחזק אותה, ויש צורך לעתים באדם עם ידע בתחום התקשורת, שידע איך להפעיל אותה, לפתור תקלות, לחלק הרשאות, וכיו"ב. עניין זה, לא מתאים לעסקים קטנים בחלק מהמקרים. על כן, פעמים רבות כשמדובר על מרכזיות לעסקים קטנים, חשוב מאד לזכור שיש אופציה נוחה מאד - מרכזיות הענן.

 
מהי מרכזיית ענן וכיצד היא עובדת?
מרכזיות לעסקים קטנים שפועלות תחת התחום של שירותי הענן, מזכירות במידה רבה מאד את שירותי הענן שניתנים היום לעסקים בתחום המחשוב. כשם שאתם יכולים לקבל שירותי רשת מתקדמים במיוחד - מבלי שהשרת יושב אצלכם, אלא אצל חברה שמתפעלת אותו עבורכם, כך הדבר נכון גם בתפעול של מרכזיות לעסקים קטנים. למעשה, המוח המרכזי של המרכזיה, לא יהיה בתוך העסק שלכם - אלא ישב על שרתים רחוקים יותר, שפועלים על תשתית IP ברוב המקרים. אתם תקבלו את כל השירותים ואת כל הקווים מאותה חברת תקשורת, כאשר אתם גם תהיו בעלי הרשאות להחליט על קבלת שירותים דרך המרכזיה. אם יש תקלה אין שום בעיה - כי החברה החיצונית שמספקת שירותי ענן של מרכזיות לעסקים קטנים, היא זו שתטפל בתקלה תוך רגע. כך בעצם, אתם נהנים משני העולמות - גם שירותי מרכזיה, אבל גם לא צריכים להקדיש זמן לטיפול במרכזיה.

האם זו האפשרות היחידה?
כמובן שאם אתם מחפשים מרכזיות לעסקים קטנים, אזי מרכזיות ענן הן לא האפשרות היחידה שלכם. יש גם אפשרות כך שהמרכזיה עצמה תשב בתוך העסק הקטן, ויש לא מעט מנהלים של עסקים קטנים שמוכנים להקדיש לכך את הזמן והמשאבים - ואז אפשר להפיק לא מעט יתרונות מכך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה