יום שישי, 5 בפברואר 2016

לימודי סאונד



הפעלת מערכות סאונד היא מקצוע אשר דורש כיום ידע רב ומיומנות מקצועית. מעצב הסאונד מהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה היצירתית, ממש כמו נגן המנגן על כליו הטכניים הרבים. לימודי סאונד מובילים את הסטודנטים לפסגת המקצוע. בית הספר מוכר על ידי התמ"ת ועל כן ניתן להשתמש בפיקדון לחיילים משוחררים למימון הלימודים. לימודי סאונד יעניקו לכם סגל מורים מנוסה הכולל מרצים פעילים בתעשיית הסאונד אשר עבדו עם טובי האומנים . חומר הלימודים נכתב ונערך במיוחד עבור תלמידי בית הספר על ידי צוות הפיתוח המנוסה של בית הספר. מסגרת הלימודים משלבת לימודים עיוניים עם התנסות מעשית ויצירתית המאפשרת לסטודנט לפתח תיק עבודות אישי ומרשים המהווה את כרטיס הכניסה למקצוע. לעוברים בהצלחה את הבחינה המעשית ניתנת האפשרות לתרגל עשרים וארבע שעות ביממה. סאונד הוא מונח המתאר את כל מה שהאוזן האנושית מסוגלת לקלוט. בשביל רבים מאתנו סאונד הוא הרבה מעבר – סאונד גורם לכם לזוז, סאונד גורם לכם לחייך, סאונד הוא תשוקה, הוא הוויה, הוא מהות, ולברי המזל שבינכם הסאונד הוא גם ייעוד והקריירה.




מה ניתן ללמוד על לימודי סאונד?
תעשיית הסאונד העולמית מפרנסת מיליוני אנשים ברחבי העולם, אנשים אשר קמים בבוקר ועושים את הדבר שהם הכי אוהבים לעשות – סאונד. המכללה הינה בית ספר לסאונד, אשר פותחת את שעריה בפני כל אלה שמרגישים עמוק מבפנים שגם הם רוצים להגשים את הייעוד הנהדר הזה, אנשים שכוח היצירה מדגדג להם ואינו מרפה מהם. אנשים אשר מחפשים את הכלים הנכונים שיעזרו להם להגשים את החלום שלהם.
המכללה חרטה על דגלה את נושא החיבור לתעשייה – כל אנשי צוות המכללה – היועצים, המורים וכן ההנהלה הם אנשים אשר חיים את היצירה, עובדים אותה ומחוברים חזק בכל פן אפשרי באותה תעשייה שנקראת סאונד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה