יום שלישי, 23 בפברואר 2016

איך למצוא אהבה?

איך למצוא אהבה? אם אתם מחפשים אהבה או זוגיות ומעוניינים להכיר בת או בן זוג הדבר הראשון שעליכם לעשות הינו לשאול את עצמכם האם הנכם מעוניינים בפרטנר שהוא כמוכם בדיוק. בעיקר לגבי תכונות האופי והאישיות. ניתן לראות באופן כללי, כי לעתים קרובות האדם לא מצליח למצוא זוגיות כאשר האדם לא מוכן או בשל לזוגיות עם מישהו שדומה לו באופן אישי. ועל האדם להבין באופן הבסיסי ביותר, שאם הוא עצמו לא היה מוכן להיות בקשר זוגי עם עצמו, מדוע שמישהו ירצה ויהיה מעוניין להיות בקשר זוגי עמו? איך למצוא אהבה - המטרה העיקרית שלשמה מעוניין להיות האדם בקשר זוגי הינה להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמו, וכאשר שני בני האדם לא מתאימים זה לזה הקשר הזוגי מוריד להם את מצב הרוח במקום לשפר אותו. וכאשר האדם נמצא בדיכאון מכל סיבה שהיא, גם אם זה בגלל שהוא לא מוצא זוגיות, הדבר הזה גורם לבני זוג פוטנציאליים לא לרצות להיות אתו בקשר זוגי. כי אף אחד לא מעוניין להכניס ראש בריא למיטה חולה. ולמה שאדם בריא בנפשו ירצה להיכנס לקשר זוגי עם מישהו שהוא מלכתחילה חסר שמחה?



איך למצוא אהבה– הדרכים –
כאשר האדם הופך להיות אדם שמח, על ידי זה האדם משרה מסביבו אווירה חיובית, ותחושה שכולם רוצים להתחבר אליה. ועל ידי זה כאשר האדם מכיר בת או בן זוג פוטנציאליים, הוא מגדיל את הסיכוי לכך שבן הזוג השני ירצה בחברתו כיוון שהוא רואה ממולו אדם שמח.
ויש כאלו אשר מחפשים את החצי השני שלהם, וכפי שנאמר – בלעדייך אני חצי בן אדם, בלעדייך אני בעצם כלום. והם לא מבינים שזוגיות טובה יכולה לצמוח משני בני אדם שלמים ולא משני חצאי בני אדם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה