יום ראשון, 28 במאי 2017

קיובייס



אולפן הקלטות אצלך בסלון –
אם תמיד היית לך אהבה למוזיקה ותמיד חלמת לטרוף את העולם בלעשות את מה שאתה אוהב הכי הרבה יכול מאוד להיות שחלמת על להיות די ג'י מצליח או מפיק נחשב, נכון זה לא הדבר הראשון שעולה לרוב האנשים בראש כשמדובר במוזיקה, אך אם אתה מאותם האנשים שקמים עם מוזיקה אוכלים עם מוזיקה וישנים עם מוזיקה, אתה לא רחוק כמו שאתה חושב שאתה מחלום הילדות, בעבר על מנת להפיק מוזיקה נאלצת להתמודד עם תעשיה לא נעימה בכלל, תעשיה שהתקשתה לצמוח, עקב עלויות מוגזמות ושיטות מתוחכמות כאלו ואחרות של חברות הקלטות. כיום חברות כמו סטיינברג השיקו תוכנה להפקה, עריכה והקלטה של מוזיקה ממש מהסלון הביתי שלנו, הדבר היחיד שצריך זה מחשב ואוזניות, אם בנוסף לזה יש לך גם שמיעה מוזיקאלית יכול להיות שאתה הלהיט הבא. 




למה דווקא קיובייס –
 ללא ספק בתחום המוזיקה ובכלל בתעשיית הפקות מוזיקה חברות כמו סטיינברג עם תוכנות כמו קיובייס או חברות אחרות עם תוכנות שונות כמו פרוטולוס שולטות בתחום. תוכנות אלה מאפשרות למשתמש הפשוט כלים שיש לכל אולפן הקלטות ברמה עולמית, יכולת ליצור מוזיקה איכותית ולשלב רימיקסים שונים כמו די-ג'י, תוכנת קיובייס פותחת בפנינו מגוון של אפשרויות עריכה והוספה וממשקי מערכת נוחים ויעילים למשתמש, כל הכלים הנחוצים בתוכנה אחת.  

איך מתחילים –
 תחום ההפקה המוזיקאלית הולך ותופס תאוצה, עם השנים יש יותר ויותר אנשים שמנסים את מזלם בתעשייה הזו ולא תמיד מצליחים, התעשייה היא תעשייה קשה שלא מוותרת לאף אחת, אם יש לך מעט כשרון והרבה יכולת להתמיד, כדאי להירשם לקורס קיובייס, בקורס נלמד איך להשתמש בתוכנה בצורה היעילה ביותר, נלמד על כל הכלים וכל האפשרויות, תוכל לקחת את כל הידע הנרכש בקורס וליישם באופן פרקטי, ובכך להפוך חלום ישן למציאות חדשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה